بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59545
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 فروردین 99 6:07 ب.ظ

طی نشستی انجام شد ؛

آغاز فعالیت گروه خیرین مبارزه با کرونا در شهرستان کنگان

به گزارش ثلاث در طی شیوع بیماری کرونا درسطح کشور و با توجه به گزارش موارد مثبت در سطح شهرستان گروهی از خیرین کنگان در قالب ((گروه خیرین مبارزه با کرونا شهرستان کنگان )) به صورت خود جوش فعالیت های خود را آغاز کرد.

به گزارش ثلاث در طی شیوع بیماری کرونا درسطح کشور و با توجه به گزارش موارد مثبت در سطح شهرستان گروهی از خیرین کنگان در قالب ((گروه خیرین مبارزه با کرونا شهرستان کنگان )) به صورت خود جوش فعالیت های خود را آغاز کرد. این گروه مردمی در ابتدای برنامه کاری خود با هدف حفظ سلامت کارکنان خط مقدم مبارزه با کرونا در بخش بهداشت و درمان و کمک به بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان شهرستان؛ اقداماتی در خصوص تهیه وسایل ضد عفونی و حفاظتی  انجام داده است.

در این راستا در اولین مرحله تعداد ۲۴۰ عدد محلول ضدعفونی دست  ۵۰۰ سی سی برای بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و ۱۲۰ عدد محلول برای شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان و مراکز خدمات جامع سلامت خریداری و نسبت به تحویل آن اقدام کردند .

دراین امر خیر نشستی با حضور حسین طهماسبی، محمد صداقت، داود محمد زاده و خانم نصرت صفری به نمایندگی ازگروه خیرین سطح شهرستان تشکیل شد. هدف اصلی این نشست کمک به نظام سلامت شهرستان در پیشبرد برنامه های کنترل و ریشه کنی و مقابله با ویروس کرونا بود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن