بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60062
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 اردیبهشت 99 3:20 ب.ظ

گفتگو با مدیر خوش ذوق تابلوسازی لیزر کات کنگان

ثلاث- در ادامه معرفی افراد کار آفرین و مشاغل مختلف، در این شماره به گفتگو با میثم حسن زاده مسئول تابلو سازی لیزر کات کنگان پرداخته ایم. مصاحبه ثلاث جنوب با این جوان خوش ذوق را در ادامه بخوانید.

 

 

در ادامه معرفی افراد کار آفرین و مشاغل مختلف، در این شماره به گفتگو با میثم حسن زاده مسئول تابلو سازی  لیزر کات کنگان پرداخته ایم. مصاحبه ثلاث جنوب با این جوان خوش ذوق را در ادامه بخوانید:

میثم حسن زاده هستم، ۳۷ سال عمر از خداوند گرفته ام. از ۱۵ سالگی وارد بازار کار شدم. در ابتدا در مغازه عکاسی که متعلق به پدرم بود کار می کردم. پس از آن به مدت ۳ ، ۴ سال مشغول کار نقاشی ساختمان و دکوراسیون داخلی بودم. مدت کوتاهی نیز به کار مشاور املاک پرداختم. از آنجایی که به کارهای هنری و فنی علاقه ی بیشتری داشتم و با توجه به پیشنهاد همسرم وارد کار لیزر، برش، حکاکی و تابلو سازی شدم. دوره های آموزشی لازم را نزد اساتید خبره این کار در تهران سپری کردم و کار خود را در بندر کنگان در مغازه ۱۲ متری راه اندازی نمودم. کار خود را با یک دستگاه لیزر که به صورت اقساطی آن را خریده بودم، شروع کردم.

از همان ابتدای کار، همسرم همواره در کنار و پا به پای من حضور پر رنگ و موثری داشته است. طرح های سفارشی را روی هر چیزی که قابل برش و حکاکی باشد، انجام می دهیم. از کار تابلوهای تبلیغاتی گرفته تا حکاکی روی فلز، چرم، سنگ، چوب، شیشه، طلا، بدلیجات و هر چیزی که بتوان روی آن متن یا شکلی را ایجاد کرد را در کارگاه خود انجام می دهیم. با توکل بر خدا، کار خود را از یک مکان کوچک و ۱۲ متری به یک فضای ۳۰۰ متر مربع و با ۳ دستگاه لیزر فلزات و غیر فلزات  و همچنین جذب و آموزش چندین نیرو ارتقا داده ایم. تابلوهای حروف برجسته را به زیباترین شکل انجام و به مشتری تحویل می دهیم که نمونه های آن را در سطح شهر می توان مشاهده کرد.

تنوع کار و سفارش

هم اکنون کار ساخت تندیس، کارهای فانتزی، کارهای تولد، تم عروسی و  تابلوهای برجسته انجام می دهیم. خدا را شکر توانسته ایم دستگاه لیزر فلزات را نیز به کارگاهمان اضافه کنیم. این دستگاه در سطح استان بوشهر وجود ندارد و ما مفتخریم که بتوانیم هر آنچه خواسته مراجعین باشد را در شهر کنگان آماده کنیم و تحویل دهیم. خدمات لیزر فلزات شامل: کار و طرح روی طلا، نقره، بدلیجات و همچنین اقلام پلاستیکی ریز است که با بهترین کیفیت و ریزترین جزئیات می توانیم انجام دهیم.

خانواده ما سال هاست که روز پدر، مادر، دختر و دیگر مناسبت ها را با تهیه اقلام زیبا و ظریف از درون همین کارگاه به همدیگر هدیه می دهند که همگی حاصل هنر و خلاقیت خودمان می باشد. تا کنون شاید بیش از ۱۰ هزار تندیس برای مکان های مختلف از جمله المپیاد ورزشی، جشنواره ملی عکس ثلاث، اوقاف، دانش آموزان ممتاز، مسابقات مختلف عکس، تقدیر از وزیر، تقدیر از استاندار، نماد ها و المان های شهر، موسسات خیریه، یادواره شهدا، روز شورا، روز معلم، جشن های فارغ التحصیلی و… با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ساخته ایم. از آنجایی که روی کیفیت کارمان دقت زیادی می کنیم، باعث شده مردم و نهادها به ما اعتماد نمایند و سفارش خود را بیش از یک بار نزد ما بیاورند.

لذت بخش ترین کاری که ارائه دادیم، مربوط به یادواره شهید حججی در زمین چمن محله کوزه گری کنگان می باشد که وقت و دقت زیادی بابت آن صرف نمودیم و باعث شد کاری بسیار زیبا حتی در سطح کشوری ساخته شود.

خدا را سپاسگزارم که کار ما در طول سال رونق خوبی دارد. البته در فصل تابستان رونق آن کمتر است.

شاید فقط یکی، دو نمونه از تابلوهای برجسته ای که ما در این کارگاه می سازیم را در سطح شهر انجام دهند. ما در این کارگاه، کلکسیونی از حروف برجسته را می سازیم که نمونه های آن در سطح کشوری نیز قابل قیاس می باشد. شما در هر نقطه از کشور چناچه تابلوی زیبایی چشمتان را بگیرد، ما می توانیم نمونه آن را در کارگاهمان بسازیم. نمونه تابلوهای ما در شرکت گاز، اورژانس بیمارستان کنگان، شهرداری و سطح شهر سیراف، بسیاری از مغازه های خیابان برق و بلوار امام ( بندرکنگان ) می باشد. عزیزان می توانند نمونه کارهای بیشتر ما را از طریق اینستاگرام دنبال نمایند.

 

 

مزایای کار برش لیزری

از جمله مزایای برش لیزری این است که پرتی کمتری دارد، دقت فوق العاده ای دارد و به شدت در وقت شما صرفه جویی می شود ضمن اینکه سفارش شما با هر شکل، نوشته و لوگویی قابل درج است.

در همین مدت که درگیر مسائل کرونا بوده ایم با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم با عزیزان برای برش و ساخت ماسک همکاری داشته ایم و تولید ماسک های کارگاهی با کیفیت را به حدود ۵ برابر افزایش داده ایم که بسیار مقرون به صرفه بود.

مهمترین بخش از سیاست شغلی ما، کیفیت کار است

افراد و نهاد هایی که تا کنون به ما مراجعه نکرده اند می توانند کیفیت کارهای ما و همچنین خدمات پس از فروشمان را از مشتریان مان استعلام بگیرند و بررسی نمایند تا راحت تر بتوانند محل سفارش خود را انتخاب کنند. ما برای تمام کارهایمان از اجناس برند و با کیفیت استفاده نموده ایم. تا کنون مراجعه ای مبنی بر خرابی یا خاموشی تابلو نداشته ایم مگر در مواردی که ایراد از طرف ما نبوده است ولی با این وجود برای تعمیر و اصلاح، بدون درنگ اقدام نموده ایم.

 

انتظار از مسئولین شهرستان…

انتظار ما از مسئولین منطقه این است که به توانمندی جوانان این شهرستان اعتماد نمایند و بعضا سفارشات خود را با کیفیت نامعلوم از شهرستان و استان، خارج نکنند. ما می توانیم در کارگاه لیزرکات کنگان تمام سفارشات مد نظر مشتریان را با کیفیت بالا انجام دهیم و این بزرگ ترین حمایت مسئولین از کارگاه ها، تولیدی ها و کارآفرینان این منطقه می باشد که به این جوانان اعتماد بیشتری کنند. در پایان از هفته نامه استانی ثلاث جنوب، سایت خبری ثلاث، موسسه خیریه المهدی کنگان و موسسه خیریه هنرمندان مهرآورکنگان، آقای کریم کنگانی، دوست و حامی بنده و دیگر دوستانی که ما را حمایت کردند قدردانی می نمایم و به شکل ویژه از همسر و فرزندان عزیزم که در تمامی مراحل کنار من ایستادند و کمک کردند، تشکر می کنم.

آدرس دفتر  تابلوسازی لیزر کات کنگان: کنگان بلوار امام خمینی، جنب باشگاه اکسیژن

آدرس کارگاه: کنگان خیابان آزادی، نبش فرعی ۵ – تلفن های تماس: ۰۹۳۸۴۰۰۳۳۳۶ – ۰۷۷۳۷۲۲۶۱۴۵  –  مدیریت : میثم حسن زاده- جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر، ما را در اینستاگرام دنبال کنید. نشانی اینستاگرام:  Laser_cut_kangan _tablosaz

 

 

.

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن