بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64019
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 اسفند 99 5:16 ب.ظ

پانسیون ۸ واحده برای پزشکان بیمارستان کنگان تامین شد/ اقدام نهایی مسئولین بیمارستان با سفته شخصی

ثلاث- پانسیون ۸ واحده برای پزشکان بیمارستان کنگان پس ماه ها پیگیری مستمر و با همت شورای راهبری پتروشیمی های منطقه پارس، تامین شد.

 

به گزارش ثلاث، پس از اینکه دکتر مختارپور در تیرماه ۱۳۹۹ سرپرستی بیمارستان امام خمینی را بر عهده گرفت، در اولین اقدام ، حدود ۱۶ متخصص جدید را برای این مرکز درمانی جذب نمود. این کار صرفا در راستای تقویت خدمات درمانی بیمارستان برای مراجعین انجام شد تا بتوان کمیت و کیفیت را هم زمان در اختیار شهروندان گذاشت.

از آنجایی که ماندگاری پزشکان، نیازمند تامین کلیه مسائل رفاهی می باشد، سرپرست و مدیر داخلی بیمارستان از مهرماه به شکل تمام وقت، پیگیر تامین پانسیون برای پزشکان خود شدند. در این مدت رایزنی، جلسه و نامه نگاری های مختلفی با شورای اسلامی شهر کنگان، فرمانداری شهرستان کنگان، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس انجام شد.

نهایتا پس از ماه ها تلاش ، شورای راهبری شرکت های پتروشیمی منطقه پارس مبلغ ۲ میلیارد تومان را جهت رهن آپارتمان، جهت پانسیون پزشکان بیمارستان کنگان و به شکل امانی مصوب نمود.

از آنجایی که این مبلغ به شکل امانی برای پانسیون پزشکان بیمارستان کنگان مصوب شده بود ، بنا به درخواست اکید شورای راهبردی، نیازمند تامین ضمانت برگشت پول بود که البته در این زمینه هیچ نهاد یا مسئولی زیر بار آن نرفت و نهایت امر دکتر  مختارپور سرپرست و امیدیان مسئول امور مالی بیمارستان امام خمینی کنگان با امضای خود و به عنوان ضمانت، سفته ای به مبلغ ۲ میلیارد تومان را به شورای راهبردی تحویل دادند.

در این میان نقش موثر دکتر سعید راشدی مالک پانسیون ۸ واحده در انجام این اتفاق بسیار تاثیرگذار بود و نهایت همکاری و تعامل را با مسئولین بیمارستان کنگان به عمل آورد. وی که از خیران بومی این آب و خاک می باشد، ماه هاست که ساختمان خود را در اختیار بیمارستان کنگان گذاشته بود و حتی مستاجران قوی ( با مبلغ رهن بسیار بیشتر )که از صنعت نیز به وی مراجعه کرده بودند را رد کرد تا بتواند خدمتی برای همشهریان خود کرده باشد.

پانسیون ۸ واحدی جناب آقای راشدی یک ساختمان نوساز کلید تحویل و مبله، دو خوابه، واقع در بلوار امام خمینی و در فاصله کم نسبت به بیمارستان کنگان می باشد.

با تدابیر مدیران بیمارستان، برنامه ریزی برای اسکان ۱۲ پزشک در این پانسیون در حال انجام است و بخش مهمی از مشکل خوابگاه متخصصین این مرکز درمانی مرتفع خواهد شد.

سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان و دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز در این مسیر، بارها و به موقع ورود کرد تا این اتفاق مثبت به هر شکلی که هست به سر انجام برسد.

 

 

 

عکس: زینب صفایی

 

 

 

.

 

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن