بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65529
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 مرداد 00 8:17 ب.ظ

امام جمعه کنگان مردم را به تزریق واکسن کرونا دعوت کرد

امام جمعه شهرستان کنگان بعد از زدن واکسن کرونا از مردم خواست تا واکسن کرونا تزریق کنند.

امام جمعه کنگان مردم را به تزریق واکسن کرونا دعوت کرد / همانگونه که قبلا نیز گفته ام ، مصلای شهدای محراب آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا است
امام جمعه شهرستان کنگان بعد از زدن واکسن کرونا از مردم خواست تا واکسن کرونا تزریق کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی پس از تزریق واکسن کرونا در سالن ورزشی شهید نامدار با توجه به شرایط خاص کرونایی و توسعه بیماری منحوس کرونا ، توصیه من به مردم این است که از تزریق واکسن ویروس کرونا استقبال کنند.
وی افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور از جمله استان بوشهر و شهرستان کنگان و شرایط دشوار و نگران کننده بیمارستان و مراکز درمانی از مردم درخواست دارم بر مبنای اعلام گروههای سنی و دیگر آیتم های اعلام شده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
امام جمعه کنگان با اظهار نگرانی از وضعیت کرونایی در شهرستان کنگان ، حجم بالای مبتلایان به کرونا ویروس و عدم امکان پذیرش بیمار کرونایی از سوی بیمارستان امام خمینی (ره) بدلیل نداشتن تخت و دیگر امکانات عنوان کرد: از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت تا مانع ابتلا و شیوع این ویروس منحوس شوند.
محمودی تاکید کرد: طغیان مجدد بیماری حاصل عادی انگاری و بی‌احتیاطی و عدم ماسک زدن و رعایت نکردن مسائل بهداشتی است.
محمودی با تقدیر از تلاش های کادر درمان و مدافعان سلامت در حوزه مقابله با کرونا ، درمان بیماران و نیز تزریق واکسن گفت: امروز راه قدرشناسی از قشر خدوم و جهادگر مدافعین سلامت رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.
امام جمعه در خصوص کمبود مکان برای تزریق و درمان بیماران کرونایی عنوان کرد: همانگونه که قبلا به مسئولان حوزه بهداشت و درمان اعلام کردم ، مصلای کنگان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگان است.
محمودی افزود: از شروع ویروس کرونا تا کنون به تأسی از سیره و خط مشی بدون مسامحه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و بر اساس منطق عقلانی حاکم بر شرع مقدس و به تبعیت از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد ملی مقابله با کرونا ، صیانت از سلامتی مردم عزیزمان را همواره مقدم دانستیم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن