بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66586
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 26 آذر 00 6:36 ق.ظ

جوابیه پتروشیمی پردیس به حاشیه سازی برای آزمون استخدامی

شرکت پتروشیمی پردیس به منظور تکمیل کادر فنی خود در حوزه بهره برداری اقدام به جذب ۲۵ نفر از نیروهای بومی منطقه، استان بوشهر از طریق برگزاری آزمون استخدامی نموده است که با شائبه هایی از سوی رسانه ها مواجه شده است.

جوابیه روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس به حاشیه سازی برای آزمون استخدامی

🔹شرکت پتروشیمی پردیس به منظور تکمیل کادر فنی خود در حوزه بهره برداری اقدام به جذب ۲۵ نفر از نیروهای بومی منطقه، استان بوشهر از طریق برگزاری آزمون استخدامی نموده است که با شائبه هایی از سوی رسانه ها مواجه شده است.

🔸روابط عمومی پتروشیمی پردیس با عنایت به دغدغه فعالان اجتماعی و به منظور رفع ابهامات ایجاد شده در افکار عمومی موارد زیر را به استحضار مردم شریف و شرکت کنندگان در آزمون می رساند:

🔹۱. آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پردیس به منظور جذب ۲۵ تکنسین محوطه بهره برداری از بین فارغ التحصیلان رشته های عملیات پتروشیمی و صنایع شیمیایی در مقطع کاردانی روز جمعه ۲۶ آذرماه برگزار می شود. 

🔸۲. شرکت پتروشیمی پردیس نیروی انسانی مورد نیاز خود در این آزمون را از بین واجدین شرایط بومی جذب می نماید و براساس قوانین ابلاغی وزارت نفت داوطلب بومی به فردی اطلاق می‌شود که متولد یکی از شهرهای استان بوشهر و شعاع ۱۵۰ کیلومتری عسلویه (در محدوده استانهای هرمزگان و فارس) بوده و یا دیپلم خود را از شهرهای مذکور دریافت کرده باشد. 

🔹۳. مدیریت منابع انسانی پتروشیمی پردیس با استفاده از تجربیات به دست آمده در سنوات قبل و برای اطمینان از جذب نیروی کار متخصص و شایسته در شرکت، برای برگزاری آزمون با دانشگاه های دولتی مطرح کشور وارد مذاکره شد ولی به دلیل شرایط پاندمی کرونا و تنگناهای موجود، موفقیتی برای برگزاری آزمون در این دانشگاه ها حاصل نشد. 

🔸۴. پتروشیمی پردیس برای دوری از هر گونه شائبه که برخی از دلسوزان بومی مطرح می‌کردند، آزمون را خارج از حوزه منطقه و در شهر شیراز که یکی از قطب های علمی جنوب کشور است برگزار می‌نماید. به همین منظور با دانشگاه آزاد اسلامی کشور مذاکراتی به عمل آمد و مقرر شد با مدیریت و نظارت آنها، این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شود.

🔹۵. بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پتروشیمی پردیس بومی شهرهای استان بوشهر هستند و برای ایاب و ذهاب آنها از شهرهای عسلویه، کنگان و جم به محل برگزاری آزمون وسیله نقلیه مناسب تدارک دیده شده است و با توجه به برگزاری آزمون در ساعت ۹ صبح هیچگونه نگرانی برای حضور به موقع داوطلبان عزیز در آزمون وجود ندارد.

🔸۶. تلاش مدیریت منابع انسانی پتروشیمی پردیس در برگزاری آزمون استخدامی این بوده که هیچ هزینه اضافی به متقاضیان تحمیل نشود. به همین دلیل ثبت نام در آزمون برای همه دواطلبان رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای برای ثبت نام از آنها دریافت نشده است، با وجودی که در اکثر آزمون های استخدامی شرکت های منطقه از متقاضیان هزینه دریافت می شود. این موضوع در خصوص تأمین سرویس ایاب و ذهاب داوطلبان گرامی نیز صدق می کند.

🔹پتروشیمی پردیس از شرکت های پیشرو در توجه به مناطق پیرامونی و نیروهای بومی ساکن منطقه است. این شرکت تنها در دو سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد تومان برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در توسعه زیرساخت های بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی منطقه هزینه کرده است و برنامه ریزی جامعی نیز برای توسعه و ارتقای سطح این فعالیت ها دارد. این شرکت در سال های اخیر فراتر از تکالیف قانونی خود بیش از ۹۵ درصد از نیروی انسانی مورد نیاز را از بین جوانان مستعد و بومی منطقه جذب نموده و از ظرفیت آنها در جایگاه های تخصصی و بدنه مدیریتی مجموعه استفاده کرده است. در آزمون استخدامی اخیر نیز که با حاشیه سازی و بی انصافی برخی از رسانه ها همراه شده، نگاه مجموعه مدیریت پتروشیمی پردیس حفظ بی طرفی، شایسته گزینی و جلوگیری از هرگونه تبعیض و بی عدالتی است و برای رسیدن به آن از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهد نمود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن