بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66776
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 دی 00 4:21 ب.ظ

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کنگان معارفه شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان معارفه شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان معارفه شد

در این آیین که با حضور مسئولان استانی و مقامات محلی برگزار شد ، ضمن تقدیر از تلاش های امین محمدداد در دوران مسئولیت ، طی حکمی احمد بحرینی پور بعنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کنگان منصوب شد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: چالش های مالی و مادی نفس های آموزش و پرورش را به شماره انداخته است.
علی موحدی افزود: متاسفانه چالش های متعدد مالی و مادی باعث شده تا اتاق فکری که باید برای تعلیم و تربیت برنامه ریزی و افق آینده را ترسیم کند ، بدنبال گره گشایی در حوزه مالی باشد.
وی در بخش دیگر گفت: وظیفه مهم و رسالت اصلی آموزش و پرورش تحویل دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی به جامعه است.
این مقام مسئول تاکید کرد: راهنمای دانش آموزان به سمت حیات طیبه معلمین هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان حفظ شان معلمین ، آماده کردن زیرساخت ها و ابزار لازم در حوزه تعلیم و تربیت و تلاش و عزمی همگانی برای حفظ شان و جایگاه معلمین و حمایت مادی و معنوی از آموزش پرورش را ضروری دانست و تاکید نمود: کوتاه شدن دیوار آموزش و پرورش و بی توجهی به این جایگاه مهم و راهبردی موجب آسیب کشور می شود.
وی در پایان ضمن تشکر از تلاش های مدیر سابق اظهار امیدواری کرد: مدیر جدید بتواند با بهره گیری از خرد جمعی بویژه جامعه فرهنگی ، از وضع موجود به سمت وضع مطلوب حرکت نماید.
*امام جمعه شهرستان کنگان* نیز گفت: انسان سازی رسالت مهم آموزش و پرورش است و هزینه در این حوزه در حقیقت سرمایه گذاری برای آینده کشور است.
حجت الاسلام محمود محمودی با بیان اینکه فرهنگیان جهادگران عرصه تعلیم و تربیت اند ، افزود: فرهنگیان بایستی پیوسته با نگاه تقدس به معلمی نگاه کنند و بکوشند در کنار تعلیم به مسئله مهمتر از آن یعنی تربیت دینی دانش آموزان و نیز دانش افزایی بپردازند.
وی بیان داشت: فهم عمیق ، توجه جدی به امر تحقیق و پژوهش و نخبه پروری را ضرورتی انکار ناپذیر در آموزش و پرورش است.
امام جمعه با استناد به آیات و روایات در باب علم گفت: اقتدار یکی از رهاوردهای علم و دانش است که می تواند منشاء توسعه پایدار و تحول بنیادین باشد.
محمودی در پایان ضمن تشکر از تلاش های مدیر سابق آموزش و پرورش در حوزه های مختلف مخصوصا اهتمام به مسائل دینی و فرهنگی و تعامل اثرگذار با نهاد نماز جمعه بویژه در حوزه مسابقات بزرگ علمی و فرهنگی حضوری خطاب به مدیر جدید گفت: مدیر جدید که از نیروهای باتجربه و دلسوز و انقلابی است به مسئله عدالت آموزشی و هدایت تحصیلی اهتمام جدی ورزد.
امام جمعه سیراف نیز گفت: جامعه صالح و سالم و پیشرفته در سایه نظام آموزش و پرورش امین و قوی شدنی است.
حجت الاسلام محمدصادق عاشوری با تشکر از تلاشهای مدیر سابق و تبریک و توفیق برای مدیر جدید ، افزود: اهتمام به دانایی محوری ، تربیت اسلامی و انقلابی گری سه شاخصه مهمی است که بایستی در آموزش و پرورش به آن بصورت اصولی و اساسی پرداخته شود.
وی در پایان بر ضرورت حفظ جایگاه آموزش و پرورش ، رعایت شان معلمین و تلاش برای نهادینه کردن روحیه تفکر و تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاکید کرد.
مدیر سابق آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارشی گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه است.
امین محمدداد افزود: بیش از ۱٠ فضای آموزشی نیمه تمام و متوقف شده در زمان مدیریت اینجانب ساماندهی و برخی به بهره برداری رسیده است.
وی ضمن تشکر از همراهی و حمایت امام جمعه از کنکور سراسری و برگزاری کنکور در مصلی افزود: به رغم همه کمبودها و کاستی ها و شرایط خاص کرونایی ، در حوزه کنکور نیز توفیقات خوبی حاصل شده است.
مدیر جدید آموزش و پرورش نیز گفت: در حال حاضر ۱٠٠٠ فرهنگی و ۳٠٠ بازنشسته در شهرستان کنگان منشاء اثر اند.
احمد بحرینی پور افزود: تلاش خواهد شد تا با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، سند تحول بنیادین و ارتقای سطح آموزشی محقق گردد.
وی در پایان ، ارتقاء و بهبود و رهبری مدارس ، توسعه و تامین منابع انسانی ، تقویت برنامه مشارکتی شورای آموزش و پرورش بعنوان مرکز تصمیم گیر و تصمیم ساز ، تقویت و توسعه فضای آموزشی ، ارتقای سلامت و نشاط در مدارس را از مهمترین اولویت های کاری خود ذکر کرد.
در این آیین از تلاشهای مدیر سابق آموزش و پرورش تقدیر شد.
ابوذر حسین پور

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن