بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67629
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 اردیبهشت 01 2:54 ب.ظ

همزمان با هفته مشاغل؛

دانش‌آموزان عسلویه از مجتمع پتروشیمی جم بازدید کردند

ثلاث- گروهی از دانش‌آموزان شهرستان عسلویه همزمان با هفته معرفی مشاغل (یکم تا هفتم اردیبهشت) و با هدف آشنایی با صنعت پتروشیمی، روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از مجتمع پتروشیمی جم بازدید کردند.

به گزارش ثلاث، گروهی از دانش‌آموزان شهرستان عسلویه همزمان با هفته معرفی مشاغل (یکم تا هفتم اردیبهشت) و با هدف آشنایی با صنعت پتروشیمی، روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از مجتمع پتروشیمی جم بازدید کردند.

در این بازدید تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان پایه نهم مقطع متوسطه اول در راستای آشنایی با مشاغل موجود و رشته های مورد نیاز در صنایع پتروشیمی، در مجتمع جم حضور یافتند.

ضمن بازدید دانش‌آموزان از واحدهای تولیدی و فنی مجتمع، اطلاعات مربوط به واحدهای شرکت، محصولات و تولیدات متنوع و دستاورد‌ها و فعالیت‌های صنعت پتروشیمی توسط کارشناسان روابط عمومی به بازدیدکنندگان ارائه و همچنین به سوالات بازدیدکنندگان در خصوص مشاغل و فعالیت‌های مربوطه پاسخ گفته شد.

گفتنی است پتروشیمی جم در راستای تحقق اهداف مسئولیت‌های اجتماعی خود به مسائل مربوط به آموزش و پرورش و حوزه دانش‌آموزی توجه ویژه‌ای داشته و در زمینه‌های مختلفی همچون کمک به ارتقاء سطح آموزش آنلاین و اهدا تبلت به دانش‌آموزان کم بضاعت جنوب استان بوشهر، تهیه کتاب و توسعه کتابخانه مدارس، خرید وسایل کمک آموزشی و تجهیز مدارس همکاری کرده است.

 

.

.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن