بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69491
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 23 مهر 02 8:08 ق.ظ

پیام نماینده نابینایان شهرستان کنگان بمناسبت روز جهانی نابینایان

  پیام تبریک حسن کشتکار نماینده نابینایان شهرستان کنگان بمناسبت گرامیداشت ۲۳ مهر ، روز جهانی نابینایان «عصای سفید»: محضر شریف هموطنان گرامی و کم بینایان و روشندلان عزیز ، سلام علیکم و رحمت الله. خداوند بزرگ متعال را شاکر و سپاسگزاریم که به ما توفیق داد تا با تمام روحیه و توان در خدمت […]

 

پیام تبریک حسن کشتکار نماینده نابینایان شهرستان کنگان بمناسبت گرامیداشت ۲۳ مهر ، روز جهانی نابینایان «عصای سفید»:

محضر شریف هموطنان گرامی و کم بینایان و روشندلان عزیز ،
سلام علیکم و رحمت الله.
خداوند بزرگ متعال را شاکر و سپاسگزاریم که به ما توفیق داد تا با تمام روحیه و توان در خدمت هم نوعان و روشندلان عزیز میهن مان باشیم و صادقانه و خالصانه و فارغ از هیچ چشم داشتی به آنان خدمت رسانی کنیم. بدون شک ، آن بزرگواران جزو شایسته ترین ، باشخصیت ترین ،باوقار ترین و توانمند ترین انسان های این میهن بزرگ اسلامی هستند که با عنایت پروردگار متعال ، استعدادها ، پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ای در وجودشان نهفته است اما به دلیل فقدان توانایی بینایی ، از این نعمت خدادادی محروم گردیده ، لذا با وجود همه‌ی این مشکلات و موانع ، جامعه کنونی تاکنون نتوانسته آن طور که شایسته و بایسته بوده است ، نیازها و انتظارات بحق آنان را به نحو احسن و مطلوب تأمین نماید و از سویی روشندلان نیز همچنان امید و توکل زندگی شان به برکت شکر داشته هایشان بوده و مأیوس نگشته اند. آنان همچنین در عرصه های مهم علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی ، هنری و حتی شغلی ، افتخار آفرینی نموده و حرف های بسیاری برای گفتن و رونمایی از آن استعدادها و توانمندی ها دارند که اساساً ضرورت دارد به خواسته ها و مطالبات بحق آنان بصورت ویژه توجه و رسیدگی شود و در راستای رسیدن به آن اهداف ،تلاش های مضاعفی لحاظ گیرد. روز جهانی نابینایان ، فرصت بسیار مغتنمی است تا با آن نور چشمانمان بیشتر انس و الفت و همدلی و مهربانی پیدا نموده و با چالش ها و مسائل و مشکلات شان بیش از پیش آشنایی کسب نموده و در راستای رشد ، ترقی و بالندگی آنان و همچنین رفع آن موانع و آسیب ها ، کوشش و همت بگماریم ان شاالله.

انجمن نابینایان ایران (نمایندگی شهرستان کنگان) نیز ضمن تبریک مجدد بمناسبت گرامیداشت روز جهانی نابینایان ، افتخار این را دارد که با استعانت از ذات اقدس الهی و با لحاظ نمودن کمال توان و همت و تلاش ، از صمیم اخلاص در خدمت یکی از محبوب ترین و نیازمند ترین اقشار جامعه ، قشر عزیز نابینایان و کم بینایان بوده و در راستای پیگیری و حل مشکلات و مطالبات آن بزرگواران گام بردارد.

در پایان دوام سلامتی ، عزت ، سعادت ، نشاط و توفیقات روز افزون همگان را از درگاه حضرت سبحان مسئلت می نمایم.

مخلص و ارادتمند_حسن کشتکار
نماینده نابینایان شهرستان کنگان

 

 

 

.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن