بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 807
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 خرداد 93 3:15 ب.ظ

سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست

سوشا مکانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور یکباره‌اش در تیم فوتبال پرسپولیس و امضای قرارداد با این باشگاه، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من عادت دارم بی سر و صدا کار کنم. افرادی که بخواهند با سر و صدای زیادی کارشان را پیش ببرند، در واقع هیچ وقت کارشان انجام نمی‌شود. وی […]

سوشا مکانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور یکباره‌اش در تیم فوتبال پرسپولیس و امضای قرارداد با این باشگاه، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من عادت دارم بی سر و صدا کار کنم. افرادی که بخواهند با سر و صدای زیادی کارشان را پیش ببرند، در واقع هیچ وقت کارشان انجام نمی‌شود.

وی که دقایقی بعد از امضای قراردادش با پرسپولیس با خبرنگار مهر صحبت می‌کرد، یادآور شد: حضورم در پرسپولیس خیلی هم یکباره نبود. فکر کنم بهترین تصمیمم را با پیوستن به پرسپولیس گرفتم.

سوشا مکانی امروز یکشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس با امضای قراردادی ۲ ساله به این باشگاه پیوست.

توضیح سرپرست پرسپولیس درباره جذب سوشا مکانی

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جذب سوشا مکانی دروازه‌بان فصل گذشته تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان پس از منتفی شدن حضور محسن فروزان در پرسپولیس، اظهار کرد: ما تمام پیش بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم. این امکان را هم می‌دهیم که اگر یک بازیکن به تیم ما نیامد باید جایگزین مناسب داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که “آیا حضور نیلسون و مکانی برای پرسپولیس ایجاد حاشیه نمی‌کند”؟ یادآور شد: با شناختی که ما از سوشا داریم، او برای رقابت کردن به پرسپولیس می‌آید. اتفاقا این موضوع به سود پرسپولیس است. با توجه به اینکه امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور خواهیم داشت، به وجود دو دروازه‌بان آماده نیاز داریم.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره اتفاقات رخ داده بین علی دایی و سوشا مکانی در بازی چند سال پیش بین پرسپولیس و استیل آذین و حواشی آن مسابقه، گفت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است! ضمن اینکه چنین مساله‌ای بین دایی و مکانی خیلی وقت است که فراموش شده و نباید به آن پرداخت.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن