بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 848
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 خرداد 93 4:53 ق.ظ

لغو تعطیلی پنجشنبه ها در برخی ادارات بوشهر

ثلاث : معاون استاندار بوشهر گفت: دستگاههای اجرایی مرتبط با فرآیندهای صادرات و واردات کالا در بوشهر روزهای پنجشنبه به صورت نوبت کاری، به بازرگانان و شهروندان خدمات رسانی کنند. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: دستگاههای اجرایی مرتبط با فرآیندهای صادرات و واردات کالا در بوشهر روزهای پنجشنبه به صورت نوبت […]

ثلاث : معاون استاندار بوشهر گفت: دستگاههای اجرایی مرتبط با فرآیندهای صادرات و واردات کالا در بوشهر روزهای پنجشنبه به صورت نوبت کاری، به بازرگانان و شهروندان خدمات رسانی کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: دستگاههای اجرایی مرتبط با فرآیندهای صادرات و واردات کالا در بوشهر روزهای پنجشنبه به صورت نوبت کاری، به بازرگانان و شهروندان خدمات رسانی کنند.

به گزارش ثلاث و به نقل از جنوب نیوز، سعید زرین‌فر در نشست با مسئولان اقتصادی و گمرکی بوشهر با بیان اینکه توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با توجه به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریتی جهادی در اولویت است اظهار کرد: گمرک پایه اقتصادی بندر بوشهر محسوب می‌شود که با تاکید استاندار بوشهر این مرکز اقتصادی در همه ایام هفته فعال و پاسخگوی بازرگانان و تجار باشد.

وی با بیان اینکه تعطیلی گمرک در روزهای پنجشنبه سبب رکود تجارت می‌شود، تاکید کرد: برخی دستگاههای اجرایی استان که به نوعی با تجارت و بازرگانی سروکاردارند، لازم است مسئولان ذیربط خود را در روزهای پنجشنبه فعال کنند تا بتوانند در این روز نیز به تجار خدمات ارائه دهند.

زرین‌فر افزود: اکنون بانک‌ها، بیمارستانها، بنادر و دریانوردی و دیگر مراکز اقتصادی پنجشنبه‌ها به مردم خدمات ارائه می‌کنند که لازم است دستگا‌هایی که با تجارت و ترخیص کالا سروکار دارند نیز در این روز به صورت نوبت کاری برای خدمات دهی به ارباب رجوع در محل کار حاضر باشند.

وی با بیان اینکه تاخیر در ترخیص کالا باعث متضرر شدن تجار و بازرگانان می شود، خاطرنشان کرد: دستگاههای مرتبط با ترخیص کالا در بندربوشهر تعطیلی پنجشنبه آنها از ۲۲ خرداد لغو می‌شود.

گفتنی است پس از آنکه در سال های گذشته و همزمان با فصل تابستان، فعالیت دستگاههای اجرایی استان در روزهای پنج شنبه تعطیل اعلام می شد تا منجر به کاهش مصرف برق شود، در دوره استانداری حسنوند، تعطیلی پنج شنبه ها به کل هفته های سال رسید.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن