بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10422
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 20 دی 93 4:48 ب.ظ

تحلیل یک خبر

آیا رئیس جمهور در افتتاح فاز ۱۲ برای مردم کنگان سخنرانی می کند؟

اختصاصی ثلاث- اینکه مسئولین استانی برای افتتاح رسمی فاز ۱۲ واقع در کنگان، پیگیر سخنرانی رئیس جمهور در عسلویه هستند نیز از آن دست اتفاقاتی است که برای مردم شهرستان کنگان تازگی ندارد

تحلیلی کوتاه از یک خبر:

 

مطلب زیر در پایگاه خبری خلیج فارس درج شده است:

” براساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است رییس جمهور پس از اتمام سفر یک روزه اش به بوشهر در روز سه شنبه هفته جاری به منظور افتتاح رسمی فاز ۱۲ پارس جنوبی به عسلویه برود. گفته می شود مسئولان استانی پیگیری هایی برای سخنرانی و دیدار رییس جمهور در جمع مردم عسلویه داشته اند.”

 

به گزارش ثلاث، در صورت صحت خبر بالا باید به استاندار بوشهر، فرمانداری کنگان، شورای اسلامی کنگان، ستاد دکتر روحانی در کنگان و نماینده احسنت گفت.

فاز ۱۲ به عنوان بزرگ ترین فاز گازی ایران و خاورمیانه در شهرستان کنگان و چسبیده به بندر کنگان قرار دارد، حال اگر رئیس جمهور بخواهد برای افتتاح این فاز به کنگان نیاید و به جای سخنرانی برای مردم این شهرستان به شهرستانی دیگر برود و سخنرانی کند یک نوع دهن کجی بزرگ به مردم شهرستان کنگان به عنوان میزبان ۶۰ درصد از تاسیسات پارس جنوبی محسوب می شود.

اینکه مسئولین استانی برای افتتاح رسمی فاز ۱۲ واقع در کنگان، پیگیر سخنرانی رئیس جمهور در عسلویه هستند نیز از آن دست موضوعات و اتفاقاتی است که برای مردم شهرستان کنگان تازگی ندارد و قبلا مشابه آن و به اشکال مختلف را زیاد تجربه کرده اند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا این خبر صحت دارد و  اتفاق خواهد افتاد و  اینکه آیا در صورت صحت خبر، مسئولین دست روی دست می گذارند یا اتفاقی دیگر رخ می دهد و شاید اصلا سفر برای افتتاح فاز ۱۲ کلا کنسل شود.

 

نظرات

  1. حمید says:

    واویلا
    جناب دکتر احمدی
    به خداوندی خدا قسم درصورت رخ دادن چنین اتفاقی تا عمر داریم شمارو مسبب چنین ننگ و ظلمی میدونیم… به این استاندار و فرماندار امیدی نیست.شما چرا سکوت میکنی…وای بر مردم کنگان اگه این خبر واقعیت داشته باشه و سکوت کنن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن