بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13194
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 اسفند 93 2:13 ب.ظ

سخنان سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با واکنش مردم همراه شد

گاف بزرگ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در مورد فاز ۱۲ و اعتراض مردم کنگان

اختصاصی ثلاث- گاف بزرگ سخنگو و عضو هیئت رئیسه مجلس در مورد فاز ۱۲ باعث اعتراض مردم شهرستان کنگان شده است.

مصطفی صفایی: با وجود اینکه بارها و بارها شاهد اعتراض کنگانی ها به نحوه استقرار فازهای پارس جنوبی و به خصوص فاز ۱۲ بوده ایم ولی باز هم برخی افراد حقوقی، دانسته یا نا دانسته، عمدا یا سهوا، فاز ۱۲ را با نام شهری دیگر می خوانند.

 

آخرین نمونه آن را در خبر سخنگوی هیئت رئیسه مجلس می خوانیم که فاز ۱۲ را در اراضی عسلویه عنوان نمود.

این خبر هم اکنون در پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کار شده است.

این موضوع با واکنش تند مردم همراه بوده است و در این راستا از طریق تماس تلفنی، پیامکی و واتس آپی از سایت خبری تحلیلی ثلاث خواستار پیگیری و انعکاس اعتراض خود شدند.

 

عضو و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حالی فاز ۱۲ را واقع در اراضی عسلویه عنوان می کند که فاز ۱۲ در وسط شهرستان کنگان واقع شده است.

آیا عضو و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حساسیت ها و تذکرات و اخبار مرتبط با فاز ۱۲ را دنبال نمی کند؟ که اگر اینجور باشد چرا سخنگوی هیئت رئیسه شده است؟

از نماینده محترم مردم جنوب استان توقع می رود این موضوع را هرچه سریع تر به سمع و نظر عضو و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس برساند تا ایشان نیز در خبری جداگانه این موضوع را اصلاح نماید.

توقع مردم شهرستان کنگان مصاحبه و گزارشی جداگانه از عضو و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در این خصوص است. باید عنوان شود که فاز ۱۲ در شهرستان کنگان واقع شده است، همانگونه که فاز ۱ در عسلویه قرار دارد.

انتشار اینگونه خبرها از افراد حقوقی، به شدت مردم را معترض و نسبت به نفتی ها نیز گلایه مند می کند.

در خبری دیگر که تحت عنوان” همه چیز در مورد فاز ۱۲ پارس جنوبی” در سایت منطقه ویژه پارس منتشر شده، به طور مفصل در مورد فاز ۱۲ سخن به میان آمده است. در این خبر از همه چیز سخن گفته شده حتی موقعیت مکانی فاز ۱۲ ؛ ولی متاسفانه باز هم نام کنگان در این خبر مفصل حذف شده است.

حذف نام کنگان از کنار فاز ۱۲ در این خبر مفصل، واقعا جای گلایه دارد و مخصوصا که پس از آن خبری با عنوان ” فاز ۱۲ ، عیدی نفتی ها به مردم ” کار می شود و عضو هیئت رئیسه مجلس، فاز ۱۲ را واقع در اراضی عسلویه عنوان می کند. این کار بجز ایجاد جوی متشنج و اعتراضات مردمی چه چیز دیگری در پی خواهد داشت؟

مگر می شود پالایشگاه فجر جم را واقع در عسلویه خواند؟ مگر میشود نیروگاه اتمی بوشهر را در دشتستان خواند؟

حال باید منتظر واکنش مسئولین شهرستان کنگان از فرمانداری و شورای شهر و امام جمعه گرفته تا نماینده مردم جنوب استان که خود این داستان را بهتر درک می کند، بود.

توقع دیگر از مهندس یوسفی مدیریت محترم منطقه ویژه اقتصادی پارس است که همیشه نگاه تعامل گونه ای با شهرستان کنگان داشته و دارد و از زمان حضورش برای شهرستان منشاء خیر بوده است.

 

 

 تصویر زیر مربوط به خبر سخنگوی هیئت رئیسه مجلس می باشد

 

pseez.ir

نظرات

  1. حسین says:

    سلام اقا مصطفی دست درد نکنه خدا قوت باید بیشتر اطلاع رسانی کنیم تا شاید این خبر در شهر و کشور فرا گیر شود

  2. متاسفم.
    هرکسی این اتفاق ها را ناخواسته و از روی ناآگاهی بیان کند؛ اشتباه می کند. با دلایل منطقی می شد اثبات کرد که پشت این حرکت ها، انگیزه ای نامیمون و خطایی خودخواسته نهفته است.
    هر چه سریعتر به این کارها پایان دهید و حرمت مردم و خاک پاک کنگان را پاس بدارید.

  3. شکر says:

    با سلام
    واقعا متاسفممممم… آخه این کارا واسه چیه؟مگه کنگونی جماعت چه بدی کرده ،که ایقد حقش رو میخورن؟؟؟چرا نام زیبای کنگان از کنار نام این فاز حذف شده؟؟؟مسئولین ،خواهش میکنیم رسیدگی کنین… تاکی سکوت…؟تا کی حق خوری؟؟؟دولت تدبیر ،مردم کنگان دیگه هیچ امیدی ندارن به شما… پشیمونم از رای دادن به این دولت و این تدبیر…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن