بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13700
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 اسفند 93 9:59 ب.ظ

۶ کشته و مجروح در تصادف جاده فیروزآباد- جم

مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس روز جمعه اعلام کرد: در دو حادثه رانندگی که طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان روی داد، چهار نفر کشته و هفت نفر مصدوم شدند. به گزارش ثلاث؛ محمدرضا عالی منش گغت: در حادثه نخست که در محور فیروزآباد – جم و بین یک دستگاه پراید و […]

مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس روز جمعه اعلام کرد: در دو حادثه رانندگی که طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان روی داد، چهار نفر کشته و هفت نفر مصدوم شدند.

به گزارش ثلاث؛ محمدرضا عالی منش گغت: در حادثه نخست که در محور فیروزآباد – جم و بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو ۴۰۵ روی داد، سه نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور محور شیراز – دست ارژن نیز یک کشته و چهار مصدوم در پی داشت.

او اظهار کرد: ماموران اورژانس ۱۱۵ شیراز و فیروزآباد، به محل اعزام شدند و مصدومان را پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

دلایل دو حادثه یاد شده در این مطلب مشخص نشده است.

محورهایی که دو حادثه رانندگی در آن رخ داده، راه های دسترسی جنوب و غرب استان فارس به استان بوشهر است.

پیشتر، کامران باقری لنکرانی رییس مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:استان فارس در بحث تلفات جاده ای در سال ۹۲ رتبه اول و در ۹ ماه امسال رتبه دوم کشور را در اختیار دارد.

اوبیان کرد: روزانه ۵۰ نفر در ایران در سوانح رانندگی جان می سپارند که در این زمینه در بین کشورهای خاورمیانه جایگاه دوم را داریم.

تلفات جاده ای ایران به طور کلی مربوط به نقص فنی خودروها، اشکالات فنی جاده ها و خطاهای انسانی ربط داده می شود.
منبع:ایرنا

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن