بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51799
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 دی 97 2:43 ق.ظ

دو کشته و دو مصدوم بر اثر تصادف در محور عسلویه-کنگان در روستای پرک

گزارش کامل حادثه تصادف تاریخ ۹۷/۱۰/۰۳ در محور عسلویه کنگان روستای پرک .

گزارش حادثه تصادف تاریخ ۹۷/۱۰/۰۳ در محور عسلویه کنگان روستای پرک :

به گزارش ثلاث در ساعت ۶:۵۸ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۷/۱۰/۰۳ طی گزارش تلفنی ایستگاه شماره ۲ پردیس آتش نشانی سازمان منطقه ویژه مبنی بر برخورد دو دستگاه سواری پراید در محور عسلویه به کنگان روبروی روستای پرک دریافت شد و در گزارش اولیه اعلام گردید که سرنشینان یکی از خودروها درون ماشین گیر کرده و قادر به خارج کردن آنها نیستند این حادثه بدلیل همزمانی با تعویض شیفت دو گروه شبکار B و روزکار A ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی سازمان منطقه ویژه واقع در ورودی شهر سیراف به محل اعزام شدند. پس از اعزام تیم عملیاتی، کنترل ایستگاه با اورژانس ۱۱۵ جاده ای تماس گرفته و یک دستگاه امبولانس جهت حمل مصدمین به محل اعزام گردید، در ضمن با اجرائیات پارس ۲ و پلیس راه و راهداری جهت حضور سر صحنه تماس حاصل شد.
پس از لحظاتی فرمانده صحنه عملیاتی اعلام نیاز به یکدستگاه آمبولانس جهت اعزام مصدوم چهارم نمودند که با بهداری مدیریت منطفه پارس۲ سازمان منطقه ویژه تماس گرفته شد و یکدستگاه آمبولانس اعزام گردید.
متاسفانه در این این حادثه چهارنفر مصدوم که دو نفر از آنها پس از اعزام به بیمارستان کنگان فوت نمودند.
با توجه به شدت حادثه تیم امداد و نجات آتش نشانی ایستگاه شماره ۴ با استفاده از تجهیزات فک و قیچی هیدرولیکی جهت خارج نمودن مصدومین هر دو خودرو استفاده و هردو نفر راننده را با این روش از خودرو خارج نموده و تحویل اورژانس نمودند. تیم عملیاتی در ساعت ۷:۲۵ اعلام پایان عملیات را نمودند و درساعت ۷:۳۵ به ایستگاه بازگشتند.
لازم بذکر است که علاوه بر تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی، یکدستگاه امبولانس اورژانس پارس ۲ ، یکدستگاه آمبولانس بهداشت و درمان نفت، پارس یک سازمان منطقه ویژه ، یکدستگاه آمبولانس و امدادگران هلال احمر ، پرسنل آتش نشانی شهرداری سیراف ، اورژانس جاده ای ۱۱۵ ، و افراد رهگذر و منطقه پرک در این عملیات حضور داشتند.

مصدومین حادثه
۱-م ز
۲- س ن

فوتی های این حادثه
۱- ع.م. ص متولد ۲/۵/۱۳۷۰
۲-ک . م . ن متولد سال۶۳

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن