بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61566
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 شهریور 99 3:44 ب.ظ

کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری استان بوشهر/طرح هندسی در تقاطع‌ها اصلاح شود

ثلاث-مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: در ۵ ماهه نخست امسال تعداد فوتی‌های تصادفات درون شهری استان ۴۳ درصد کاهش یافته است.


سید موسی موسوی مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر صبح سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان بوشهر بیان کرد: بدون تردید مدیریت و برنامه ریزی برای حمل و نقل شهر‌ها امری مهم است و دبیرخانه شورای ترافیک استان بوشهر، اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام داده و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

وی بر لزوم اصلاح طرح هندسی در تقاطع‌ها تاکید کرد و افزود: انجام این مهم در راستای کاهش تصادفات از جمله برنامه‌هایی است که در سطح استان محقق شده است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خواستار تکمیل مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بوشهر شد و عنوان کرد: تکمیل مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بوشهر امری مهم است و از شهرداری بوشهر می‌خواهیم در اقدامات ترافیکی تسریع کنند.

موسوی به اقدامات استان در ۵ ماهه اول سال اشاره کرد و از کاهش ۴۳ درصدی فوتی‌های تصادفات درون شهری در استان بوشهر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی گفت: هماهنگی همه دستگاه‌های عضو برای انجام اقدامات لازم در راستای کاهش تصادفات استان در شش ماهه دوم سال ۹۹ الزامی است.
مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر افزود: از همه ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت ترافیکی در شهر‌های استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد./ باشگاه خبرنگاران

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن