بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69665
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 28 آبان 02 2:15 ب.ظ

102 روز تا انتخابات مجلس؛

با حجت الاسلام محمد گنجی بیشتر آشنا شوید

ثلاث- با حجت الاسلام محمد گنجی یکی از افراد ثبت نام کننده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب استان بوشهر بیشتر آشنا شوید.

به گزارش ثلاث، پس از بررسی های انجام شده در دور اول صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهره های شاخص تایید شده در این مرحله نیز مشخص شدند.

در جنوب استان بوشهر از ۷۰ داوطلب ثبت نام کننده ۳۶ نفر در مرحله اول تایید صلاحیت شدند  که نماینده های پیشین مجلس یعنی حجت الاسلام احمدی و سکینه الماسی نیز جزء همین تایید شدگانمی باشند.

رسانه ثلاث قصد دارد به معرفی افراد تایید صلاحیت شده در این حوزه بپردازد تا مردم با این افراد بیشتر آشنا شوند و از طرفی دیگر ، سهمی هرچند کوچک برای افزایش مشارکت رای دهندگان در انتخابات را داشته باشد.

در این پست، با حجت الاسلام محمد گنجی یکی از افراد ثبت نام کننده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب استان بوشهر بیشتر آشنا شوید.

حجت الاسلام گنجی از جمله چهره هایی است که در نقاط مختلف منطقه از جمله: عسلویه، دیر، جم، گله دار  و دیلم توفیق خدمت داشته است.

وی که از طرفداران شعار «مردم سالاری دینی» است ، با انگیزه بالا و با ایده های نو و قابل انجام، قصد حضور در عرصه انتخابات را دارد.

حجت الاسلام گنجی متولد شهرستان دیر است. افتخار پوشیدن لباس روحانیت را از سال ۱۳۶۷ بدست آیت الله گلپایگانی پیدا کرده است و سعی نمود در این کسوت، همواره مسائل و مشکلات مردم را از طریق تریبون هایی که در اختیار داشته، به گوش مسولین اجرایی برساند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن