بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47767
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 اردیبهشت 97 7:35 ب.ظ

عامل حادثه، بی احتیاطی راننده

حادثه رانندگی در کنگان ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت/ مصدومان به سلامت از بیمارستان ترخیص شدند

ثلاث- رییس بیمارستان کنگان گفت: ۱۳ نفر کارگر حادثه دیده مینی بوس یکی از شرکت های مستقر در شهرستان کنگان به سلامت از بیمارستان امام خمینی ترخیص شدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، دکتر حسن حیدری رئیس این مرکز درمانی در این خصوص افزود: صبح روز گذشته در نزدیکی فاز ۱۲، یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران صنعت، واژگون شد. این مینی بوس که ظاهرا در حال رساندن کارگران زیر مجموعه پتروپالایش کنگان، به محل کار بوده، به علت سرعت بالا واژگون می شود.

وی اظهار داشت: تعداد کارگران حاضر در این وسیله نقلیه ۱۳ نفر بوده است که به وسیله آمبولانس­های ۱۱۵ کنگان و سیراف و منطقه ویژه و همچنین پتروپالایش کنگان، به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل شدند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و تمامی ۱۳ مصدوم توسط پزشک این مرکز درمانی معاینه شدند و پس از دریافت خدمات درمانی لازم، با بهبودی کامل ترخیص شدند.

دکتر حیدری افزود: از نکات قابل ذکر می توان به تلاش پزشک و پرسنل زحمتکش اورژانس این مرکز درمانی که به موقع خدمات پزشکی را به این تعداد مصدوم ارائه دادند، اشاره کرد.

 

گفتنی است، بیمارستان امام خمینی کنگان به طور پیوسته، میزبان نیروهای حادثه دیده متعلق به صنایع منطقه می باشد که بخشی از آن حوادث، متعلق به درون صنعت و بخشی مربوط به حوادث جاده ای مانند اتفاق روز گذشته است.

در حادثه بالا راننده مینی بوس به علت سرعت و عدم توانایی در کنترل خودرو ،عامل این حادثه می باشد.

۶۰ درصد از پارس جنوبی در شهرستان کنگان و ۴۰ درصد دیگر در شهرستان عسلویه واقع شده است.

شهرستان کنگان با وجود تفکیک شدن عسلویه همچنان سومین شهرستان پر جمعیت استان بوشهر به شمار می آید که دلیل آن استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

 

تحلیل این خبر به زودی در ثلاث منتشر می شود.

 

 

 

عکس: زینب صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن