بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69374
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 مهر 02 12:51 ب.ظ

امام جمعه شهر سیراف در گفتگو با ثلاث جنوب:

بیمارستان جدید شهرستان کنگان باید در نقطه ای احداث شود که دسترسی غالب مردم از جمله اهالی کم برخوردار بخش سیراف به آن آسان و سریع باشد

ثلاث- امام جمعه سیراف در گفتگو با ثلاث جنوب اظهار داشت: در خصوص جانمایی زمین برای احداث بیمارستان جدید، افراد زیادی به ما مراجعه کرده یا با ما تماس گرفته اند و خواستار انتقال درخواستشان به آقای استاندار[ که تلاش های ارزشمندشان بر کسی پوشیده نیست] و همچنین فرماندار ساعی شهرستان کنگان، شده اند و بنده نیز به عنوان امام جمعه سیراف وظیفه دارم این خواسته به حق را به گوش مسئولین تصمیم گیر برسانم.

 

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه شهر باستانی سیراف در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: مصوبه احداث بیمارستان جدید در شهرستان کنگان، امتیاز بسیار ارزشمندی بود که با همت نماینده محترم مردم جنوب استان، فرماندار محترم شهرستان، استاندار محترم بوشهر، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و همچنین درخواست های مکرر مسئولین محلی مانند شوراهای اسلامی توسط دولت مردمی دکتر رئیسی به این شهرستان ابلاغ شد.

نگاه کارشناسانه دولت با درک درست و منطقی از شهرستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر، این مصوبه را گذراند و آن را به استان ما ابلاغ نمود که جا دارد از این عزیزان قدردانی نمایم.

اکنون که دولت محترم در مرحله جانمایی زمین برای احداث این بیمارستان می باشد، از جناب آقای استاندار، فرماندار محترم شهرستان کنگان و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درخواست می گردد، بیمارستان جدید را در نقطه ای جانمایی نمایند که دسترسی مناطق کم برخوردار شهرستان [در حوزه درمان] نیز به این مرکز درمانی سهل و سریع باشد.

جانمایی بیمارستان جدید باید با در نظر گرفتن جمیع شرایط از جمله فاصله زیاد اهالی بخش سیراف با بیمارستان کنونی نیز باشد و این مسئله برای مردم بخش سیراف، روستاهایی مانند لاور ده، لاور گل، پرک، شهر شیرینو و سیراف و…، بسیار حیاتی است.

در خصوص جانمایی زمین برای احداث بیمارستان جدید، افراد زیادی به ما مراجعه کرده یا با ما تماس گرفته اند و خواستار انتقال درخواستشان به آقای استاندار[ که تلاش های ارزشمندشان بر کسی پوشیده نیست] و همچنین فرماندار ساعی شهرستان کنگان، شده اند و بنده نیز به عنوان امام جمعه سیراف وظیفه دارم این خواسته به حق را به گوش مسئولین تصمیم گیر برسانم.

درخواست می گردد بیمارستان را در نقطه ای جانمایی نمایید که دسترسی عموم مردم شهرستان از جمله مردم بخش سیراف به آن سهل و سریع باشد؛ ضمن اینکه مسائل مرتبط با پدافند غیر عامل نیز برای احداث این پروژه حیاتی نیز باید در بالاترین سطح ممکن رعایت شود و در تمام مراحل احداث این بیمارستان، ناظر مقیم در محل وجود داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن