بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24676
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 26 دی 94 5:05 ب.ظ

داستانی که تا پایتخت رسیده

آخرین وضعیت صدور مجوزهای ساخت و ساز توسط میراث فرهنگی در سیراف

اختصاصی ثلاث- نبودن زمین کافی در شهر و اینکه مجوزهای لازم برای ساخت و ساز در سیراف از سوی میراث فرهنگی صادر نمیشود، یکی از موضوعاتی بود که از جانب مسئولان سیرافی در پایتخت مطرح شد.

به گزارش ثلاث، با حضور دکتر حناچی معاون سازمان شهرسازی و معماری، وزیر راه و شهر سازی، مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر، مدیر کل راه و شهر سازی استان بوشهر و مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر سیراف و شهردار این شهر جلسه ای جهت بررسی و ارائه راه حل برای برخی مشکلات شهر سیراف در تهران برگزار شد.

در این جلسه مسئولین سیرافی برخی مشکلات این شهر را مطرح کردند.

نبودن زمین کافی در شهر و اینکه مجوزهای لازم برای ساخت و ساز در سیراف از سوی میراث فرهنگی صادر نمیشود، یکی از موضوعاتی بود که از جانب سیرافی ها مطرح شد.

دکتر حناچی معاونت سازمان شهرسازی و معماری بر تعامل دوسویه و استفاده از ظریفیت های سیراف در بعد گردشگری برای رفع مشکلات ساخت و ساز به ویژه برای جوانان و نگاه حفظ آثار باستانی شهر سیراف که نشان از تمدن و قدمت بوشهر و ایران دارد تاکید کرد و گفت: برای اینکه  نگرانی  در این زمینه برای مسؤلان میراث فرهنگی و مردم بوجود نیاید، یک گروه کارشناسی متشکل از مسؤلان میراث فرهنگی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل شود و کارشناسان طرح سایت موزه سیراف نیز کارهای کارشناسی را انجام داده و نتیجه را اعلام نمایند.

 

نظرات

  1. بنکی says:

    واقعاسایت غیرفعالی دارید این چه خبرهایی که میزارید چرالیست ردصلاحیت هارانزدید تعطیلش کنیدبهتره اگرنمی تونیدبدیدبه دست یکی دیگه که خبربزاره داخلش واقعاخبرهایی توی سایت هایی دیگه هست که درباره کنگونه اماشماچیزی درباره این شهرستان واتفتقات خبرها منتشرنمی کنید….

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن