بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28622
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 خرداد 95 7:51 ق.ظ

گزارش سکینه الماسی از دیدار با وزیر نفت+ عکس

به گزارش ثلاث؛ سکینه الماسی پس از دیدار با وزیر نفت در دفتر محل کارش با انتشار تصویری در این رابطه در صفحه اینستاگرام خود گزارشی از این دیدار را منتشر کرد.

به گزارش ثلاث؛ سکینه الماسی پس از دیدار با وزیر نفت در دفتر محل کارش با انتشار تصویری در این رابطه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

روز گذشته دیدار بسیار خوب و سازنده‌ای با جناب مهندس زنگنه وزیر محترم نفت داشتم.
آنچه زبان مشترک ما بود، نگاه کارشناسی به مسائل پیرامونی نفت و مسئولیت‌های اجتماعی این وزارتخانه بود که امیدوارم راهگشای برخی مشکلات شود.
در چندسال اخیر تحقیقات منظم و گسترده‌ای در حوزه‌ی انتخابیه داشتم. رصد مشکلات و نارسایی‌ها، کشف چرایی عدم توسعه‌ی متوازن و راهکارهای متناسب با حجم انبوه مشکلات و منابع محدود برای رفع آنان. حاصل بخشی از این کار پژوهشی را در قالب مقاله‌ای در همایش مسئولیت اجتماعی نفت ارائه دادم که مورد توجه قرار گرفت.

در دیدار با وزیر محترم نفت نیز با اشاره به همین موضوعات دیدگاه خودم را بیان کردم که از سوی مهندس زنگنه مورد استقبال قرار گرفت. خود ایشان هم به عنوان یک مدیر باتجربه نگاه خوبی به مسائل شهرهای پیرامونی وزارت نفت دارند اما تاکنون به جای اینکه با نگاهی کارشناسی پیش برویم، بدون احصاء اولویت‌ها و رسیدن به نقطه نظری مشترک ریز و درشت مشکلاتمان را مکررا از وزارت نفت خواسته‌ایم و این نگاه صرفا مطالبه گرایانه بدون آنکه توجیهات علمی و منطقی آن بیان شود ماحصل خوبی نداشته است.
امیدوارم ترویج این نگاه و استقبال خیلی خوبی که جناب وزیر داشتند مثمر ثمر واقع شود و بتوانیم چند گام مهم را برای مردمی که لایق بهترین‌ها هستند برداریم.
به امید خدا

سکینه-الماسی-زنگنه-وزیرنفت

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن