بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64630
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 فروردین 00 2:36 ب.ظ

امام جمعه کنگان خطاب به وزیر نفت

اختیارات پارس ۲ کنگان را بیشتر کنید/ صنعت منطقه تعهد بیشتری نسبت به شهرستان های میزبان داشته باشد

ثلاث-امام جمعه کنگان گفت: از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران انتظار داریم اختیارات پارس دو را بیشتر کنند تا بتوانند بخشی از حقوق شهرستان میزبان را بپردازند.

به گزارش ثلاث،حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه بندر کنگان در خصوص اوضاع سیاسی داخل گفت: عده‌ای به دنبال این هستند تا اوضاع انتخابات را تحت تاثیر قرار دهند و مردم را نا امید سازند. همه باید بدانیم رهبر فرزانه انقلاب بر اساس مصالح کشور، راهبری می‌کنند. همه وفاداران به نظام و انقلاب باید بدانند مصالح عالیه نظام را بر مساله حزبی و جناحی ترجیح دهند ، ساده اندیشی است اگر انسان مصالح نظام را فدای احساسات و عواطف کنند.
وی در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: باید هوشیار عمل کنیم و فریب وعده‌های توخالی نخوریم. سوابق دینی و اخلاقی و اصالت خانوادگی افراد مورد لحاظ قرار دهید. به مجرد اینکه فلانی فامیل ماست یا هم محل‌های ماست کافی نیست، اینکه بگویید به او قول دادم مجوزی نیست که به او رای دهید. رای شما یعنی نقش ‌آفرینی شما در انتخاب شهردار ، در هزینه‌هایی که فردا انجام می‌گیرد. و بالاتر عرض کنم، تعهد و تدین تنها هم کافی نیست ، منتخب مردم باید کاردان ، کارشناس و متخصص و متعهد باشد. در بی تعهدی فرد همین بس که بدون تجربه کافی و بدون تخصص لازم خود را در معرض انتخاب قرار دهد.
امام جمعه کنگان در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: بار دیگر از شرکت های مستقر در منطقه درخواست می‌کنم نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیشتر توجه داشته باشند.
حجت الاسلام محمودی افزود: در شرایط فعلی ، عدل و انصاف اقتضاء می‌کند در حوزه‌های مختلف مخصوصاً دستگیری و کمک‌های مومنانه مورد عنایت قرار دهند.
وی خواستار شد: از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران انتظار داریم اختیارات پارس دو را بیشتر کنند تا بتوانند بخشی از حقوق شهرستان میزبان را بپردازند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن