بروز شده در : چهارشنبه 2 خرداد 1403 ساعت 6:00 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32126
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 6 شهریور 95 3:50 ق.ظ

مدیر آموزش وپرورش

کمک یک میلیارد ریالی شهرداری و شورای اسلامی کنگان به پروژه مهر ۹۵

اختصاصی ثلاث – شاکر محیسن گفت : اگر بناست کشوری به پیشرفت برسد باید در آمورش و پرورش سرمایه گزاری داشته باشد .

 به گزارش ثلاث ، جلسه عوامل اجرایی پروژه مهر ۹۵ مدیریت آموزش و پرورش با شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد .
مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته دولت گفت : شهرداری و شورا در اکثر موفقیت های آموزش و پرورش نقش داشته و شریک می باشند.
شاکر محیسن با اشاره به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت و توسعه کشورها افزود: اگر بناست کشوری به پیشرفت برسد باید در آمورش و پرورش سرمایه گزاری داشته باشد .
وی در بررسی پروژه مهر ادامه داد : ارزیابی پروژه مهر یک ارزیابی کشوری است و استانداران این موضوع را بصورت جدی پیگیری می کنند.         
پاریابی رییس شورای اسلامی شهر کنگان نیز ضمن تبریک هفته دولت به همه دولت مردان ، در تعامل با آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت : از زیباترین پروژه های عمرانی در سطح هر شهرستان ، پروژه مهر است که توسط فرهنگیان رقم می خورد و یکی از نشانه های ترقی ، پیشرفت و توسعه شهری ایجاد مدارس زیبا است .
پاریابی از کمک یک میلیارد ریالی شهرداری به پروژه مهر خبر داد و افزود :برای تغییر کاربری مقداری از فضاهای آموزشی به واحد های تجاری با مدیریت آموزش و پرورش همکاری خواهیم کرد.
وی در استفاده از ظرفیت اولیاء در بحث کمک به مدارس تاکید کرد و در پایان از زحمات مدیران مدارس و مجموعه آموزش و پرورش کنگان در پروژه مهر ۹۵  تقدیر و تشکر کرد.            

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن