بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46243
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 6 اسفند 96 0:19 ق.ظ

جشنواره طرح جابر بن حیان در آموزشگاه دخترانه کوثر شهر کنگان افتتاح شد

لاث- جشنواره طرح جابر بن حیان در آموزشگاه دخترانه کوثر شهر کنگان افتتاح شد.

جشنواره طرح جابر بن حیان در آموزشگاه دخترانه کوثر شهر کنگان افتتاح شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کنگان، فرماندار کنگان خطاب به مدیران ومعلمان مدارس شرکت کننده در جشنواره گفت: باید توجه ی بیشتری به پتانسیل های خلاق داشته باشید و امکانات خوبی به همراه آموزش های هدفمند برای آنان مهیا کنید چرا که آینده ی کنگان وابسته به همین دانش آموزان است.

فتح الله نوروزی با اشاره به اینکه دوران ابتدایی دوران سرنوشت سازی است، بیان داشت: طرح هائی نظیر طرح جابر بن حیان در بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان تاثیر بسزای دارد ، لذا ما با ایجاد خودباوری درانها، فردای کنگان را بیمه و آینده دانش آموزان را تضمین کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیزگفت: طرح جابربن حیان عنوان پروژه ای است که در سالهای اخیر در آموزش و پرورش رونق پیدا کرده که دانش اموزان پایه های اول تا ششم ابتدایی در این طرح شرکت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت : این طرح در قالب پروژه های کتبی، دست سازه ها، آزمایش یا نمایش ملی قابل ارائه است.

وی با بیان اینکه ۱۲ مدرسه ابتدایی در این طرح حضور داشتند، افزود: امسال ۹۰طرح در این جشنواره شرکت کرده اند که ۹ طرح انتخابی توسط داوران به استان معرفی می گردد و در مرحله استانی رقابت می کنند.

گفتنی است که این نمایشگاه فردا برای بازدید عمومی باز است و روز دوشنبه داوری طرح ها صورت می گیرد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن