بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51184
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آذر 97 4:31 ب.ظ

سومین چمن مصنوعی در مدارس کنگان احداث می شود

ثلاث- به همت انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوستان، سومین چمن مصنوعی مدارس شهرستان کنگان در این آموزشگاه دولتی احداث می شود.

به گزارش ثلاث، شهرستان کنگان از جمله شهرستان هاییست که پس از استقرار صنعت در منطقه با پدیده انفجار جمعیت رو به رو شد. این موضوع خود را در بحث آموزش و پرورش نیز به شکل بسیار ملموسی نشان داد؛ جایی که این اتفاق موجب شد تا آموزش و پرورش شهرستان بعضا در برخی مدارس خود با ترافیک دانش آموز مواجه شود.

با این اوصاف آموزش و پرورش شهرستان کنگان با درایت و اتکا به همت فرهنگیان خود طی سال های گذشته این مشکل را از طرق مختلف از جمله همکاری و تعامل صنایع، رایزنی نماینده های مجلس، فرمانداران و سازمان نوسازی مدارس به شکلی مدیریت کنند.

در سال های گذشته نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس کنگان بسیار پر رنگ تر از گذشته بوده است.

 

انجمن اولیا و مربیان، در هر مدرسه هیات منتخبی است از اولیای دانش‌آموزان و مربیان همان مدرسه که با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان به‌منظور کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش، و گسترش ارتباط خانه و مدرسه، بر پایهٔ مقررات و ضوابط انجام وظیفه می‌نماید.

روز گذشته بعد از ظهر به همت انجمن اولیا و مربیان یکی از مدارس شهرستان کنگان به نام بوستان حرکتی قابل تحسین انجام شد.

زمین ورزشی این مدرسه که محل بازی های مختلف دانش آموزان این مدرسه است، آسفالت می باشد. انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوستان کنگان در حرکتی قابل تحسین پروژه چمن مصنوعی را برای این مدرسه را کلنگ زنی کرد.

این مراسم با حضور فرماندار شهرستان کنگان و رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. در حاشیه این مراسم فینال مسابقات فوتبال این مدرسه نیز برگزار شد که در پایان کاپ قهرمانی به تیم برنده اهدا شد.

شاکر محسین رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: این سومین مدرسه است که قرار است زمین ورزش آن دارای چمن مصنوعی شود. قبل از این مدرسه، برای هنرستان شهید علمداری و دبیرستان شهید فرحی، زمین چمن مصنوعی  احداث شده است.

وی اظهار داشت: چمن مصنوعی که قرار است برای زمین ورزش مدرسه بوستان احداث شود، به همت انجمن اولیاء ومربیان مدرسه به ریاست جناب آقای محمود کشاورز  و ان شاءالله مساعدت جناب مهندس نوروزی، فرماندارمحترم شهرستان، انجام می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد: دیدگاه ما تداوم این روند برای مدارس دیگر نیز است.

 

گفتنی است دو زمین چمن مصنوعی مدارس در دوره محیسن رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان احداث شده است.  علاوه بر آن در اردوگاه متعلق به آموزش و پروش نیز چمن مصنوعی احداث شده است.

 

ثلاث: نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس در بالا بردن کیفیت آموزش در کنار اداره اموزش و پرورش می توانند نقش تکمیل کننده و مکمل باشد و لذا اولیاء دانش آموزان می توانند با مشارکت حداکثری خود در مسائل مربوط به دانش آموزان در سطح مدارس و با نظارت مدیران آموزشگاه ها، نقشی تعیین کننده در ارتقا سطح کیفی و خروجی محصلان  داشته باشند.

 

عکس: ثلاث

.

.

 

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن