بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56425
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 شهریور 98 7:38 ب.ظ

مدیر کل تقسیمات کشوری استانداری بوشهر

طبق ارزشیابی استانداری بوشهر فرماندار کنگان از فرمانداران درجه یک استان بوشهر است/ نگاهمان به کنگان توسعه محور است

ثلاث- مدیر کل سیاسی ، امنیتی و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: طبق ارزشیابی استانداری بوشهر فرماندار کنگان از فرمانداران درجه یک استان بوشهر است و لذا نگاهمان به کنگان توسعه محور است

ثلاث: با حضور دکتر دهدشتی مدیر کل سیاسی ، امنیتی و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ، فرماندار شهرستان کنگان ، امامان جمعه شهرستان کنگان و امام جمعه شهر سیراف ، امام جمعه اهل سنت شهر سیراف و اعضای شورای اداری شهرستان در ساختمان جلسات شورای اسلامی شهر سیراف روز چهار شنبه مورخه ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۸ محمد فخرایی به عنوان بخشدار سیراف معارفه شد.

عادل دهدشتی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه بخشدار سیراف اظهار داشت : برای همه مدیران کارگزاران نظام در حوزه مسئولیتی نکاتی در حوزه تحلیلی ضروری است ، تنگنایی که امروز در عرصه بین المللی داریم به عنوان کشوری  که با انقلاب اسلامی سعی کردیم آمال و آرزوهای این انقلاب را در عرصه بین المللی به منصه ظهور برسانیم .

وی اضافه کرد : فشار اقتصادی که بر دوش مردم احساس می‌شود بخشی از آن نتیجه تحریم بین المللی است ، بخش کثیری از این فشارها نتیجه ساختار معیوب اقتصادی داخل کشور است .

مدیر کل تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود :  تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی برای توسعه کشور را باید با تلاش مدیران محقق شود ، توان بازدارندگی نظامی ما به برکت اقتدار نظامی ایران به دست آمده است .

وی ادامه داد : نگاه مسئولان عالی استان به شهرستان کنگان در سایه وحدت و همدلی در راستای تقویت نیروهای توسعه است ، طبق ارزشیابی استانداری بوشهر فرماندار کنگان از فرمانداران درجه یک استان بوشهر است .

دهدشتی بیان کرد : ایجاد و راه اندازی بخشدار‌ی سیراف می‌بایست با نیروی توانمند و با تجربه باشد . توجه به شایسته سالاری و جوان گرایی از اولویت بخشداری‌ها است ، میانگین سنی بخشداران زیر ۴۰ سال است .

وی با معرفی محمد فخرایی به‌عنوان بخشدار بخش سیراف تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع در اولویت بخشداری قرار داده شود .

فرماندار کنگان نیز گفت : استواری نهضت عاشورا بر پایه حق و تعالیم ائمه است ، امام حسین علیه السلام  به عنوان بهترین رهبر مهد دل‌ها است ، صبر و استقامت و فداکاری در عاشورا شکوفا شده است.

فتح‌الله نوروزی افزود: در این شرایط موجود در خط مقدم مقابله با مشکلات است، مدیران باید سختی‌ها را تحمل کنند و با برنامه جهادی کار کنند. صرفه جویی در برنامه کاری مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه بخش سیراف از افتخارات دولت است که در کمترین زمان افتتاح شد ، خاطرنشان کرد : مدیر باید قابل دسترس باشد و با مردم ارتباط داشته باشند ، با روی خوش با ارباب رجوع برخورد کنیم .

در پایان از خدمات ۱۱۰ روزه آقای بشی به عنوان سرپرست‌ بخشداری سیراف تجلیل بعمل آمد  ./ مهر

عکس: جواد زارعی

 

 

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن