بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56298
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 شهریور 98 12:54 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در «کنگان» حمایت شود/ در برابر مشکلات، ساکت ننشسته‌ایم

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان خواستار پیگیری جدی مدیران برای حمایت از سرمایه‌گذاری مردم و بخش خصوصی در این شهرستان شد.

 

 

ثلاث: فتح‌الله نوروزی  در نشست با معتمدین بخش مرکزی، اظهار داشت: ما وظیفه داریم زمینه مشارکت مردم در بحث توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم کنیم.

فرماندار کنگان افزود: ترامپ جنگ اقتصادی راه‌اندازی کرده است و هدف او سخت کردن معیشت مردم است تا بتواند بین آنها و نظام فاصله ایجاد کند که خوشبختانه مردم در مقابل تمام این سختی‌ها ایستادند و اجازه ندادند ترامپ به هدف خود برسد.

وی افزود: اگر هدف ما رشد و پیشرفت کنگان باشد، باید همگرایی اجتماعی را در برنامه‌های خود داشته باشیم. بدون حضور مردم ما نمی‌توانیم در این خصوص موفق شویم و تا می‌توانیم در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود از حضور و نظرات مردم استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در کنگان بیان داشت: باتوجه به جایگاهی که شهرستان دارد، سرمایه‌گذاری در آن باید به سمت حوزه خصوصی و مردمی برود. توجه به سرمایه‌گذاری در حوزه  شهرستان از تقاضا‌های جدی ما است.

نوروزی گفت: حضور تک‌تک شما در این نشست نشان‌دهنده این است که شما دغدغه توسعه و پیشرفت دارید که در این مسیر باید گام برداریم.

وی با بیان اینکه اگر چنان‌چه حوزه سرمایه‌گذاری را وارد شهرستان نکنیم، نمی‌توانیم موفق شویم، ادامه داد: درخصوص هیچ‌کدام از مشکلات شهرستان ساکت ننشسته‌ایم و همچنان در تلاشیم که این مشکلات را حل کنیم که البته راه برون‌رفت از این مشکلات همراهی و همدلی است و باید این را تقویت کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه وظیفه مدیران خدمت به مردم است، افزود: وظیفه  تک‌تک ما مدیران تکریم و خدمت بی‌منت به مردم است و اگر مدیری در این امر کوتاهی کند، خطا کرده است و باید پاسخگو باشد.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده و همچنین پروژه‌هایی که در آستانه افتتاح در هفته دولت هستند، گفت: در حوزه‌های مختلف هم‌چون ارتباطات، ورزشی، آموزشی، توسعه گاز شهری و روستایی، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی و… پروژه‌های خوبی افتتاح شدند و برخی نیز در روزهای آینده افتتاح می‌شوند./ صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن