بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56513
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 شهریور 98 4:15 ب.ظ

وصیت و توصیه شهدا باید نقشه ی راه مسئولان باشد

به گزارش‌ ثلاث فتح‌اله نوروزی صبح امروز درجلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا اظهارداشت:هفته دفاع مقدس،هفته تبین هشت سال رشادت،مقاومت و ایثار است. فرماندارکنگان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دوران افتخار،سربلندی و سرافرازی است افزود:تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی در سخت ترین شرایط کشور از بهترین […]

به گزارش‌ ثلاث فتح‌اله نوروزی صبح امروز درجلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا اظهارداشت:هفته دفاع مقدس،هفته تبین هشت سال رشادت،مقاومت و ایثار است.

فرماندارکنگان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دوران افتخار،سربلندی و سرافرازی است افزود:تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی در سخت ترین شرایط کشور از بهترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد:هفته دفاع مقدس با برنامه ریزی مناسب و به خوبی در شهرستان برگزارشود و به این مناسبت برنامه های متنوع با تشکیل کمیته های چندگانه در شهرستان انجام شود.

در اجرای یادواره شهدا به عظمت شهدا توجه شود

فرماندارکنگان گفت:یادواره شهدا باید اهداف والای رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را احیاء کندو وصیت و توصیه شهدا باید نقشه ی راه مسئولان باشد.

وی گفت:در برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان با هماهنگی و هم افزایی ستادبرگزاری در سطح شهرستان باقوت هرچه تمام تر برگزار شود./ صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن