بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68845
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 12 فروردین 02 6:14 ب.ظ

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خبر داد:

آغاز همکاری و تعامل نزدیک تر وزارت نفت با بیمارستان امام خمینی کنگان

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان خبر داد: وزارت نفت در دور جدید تعاملات خود با بیمارستان کنگان، تامین وعده های غذایی ناهار و شام برای بیماران، همراهان و پرسنل در شیفتِ بیمارستان امام خمینی کنگان را از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ به مدت سه ماه آغاز کرد.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب خبر داد: وزارت نفت در دور جدید تعاملات خود با بیمارستان کنگان، تامین وعده های غذایی ناهار و شام برای بیماران، همراهان و پرسنل در شیفتِ بیمارستان امام خمینی کنگان را از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ به مدت سه ماه آغاز کرد.

دکتر سیده انسیه سجادی زاده اظهار داشت: از همان ابتدای ورودمان در زمینه امور رفاهی پرسنل این مرکز درمانی برنامه داشتیم.

رئیس بیمارستان کنگان گفت: خوشبختانه درخواست و پیگیری ما با موافقت مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مواجه شد و  طبق توافق، به مدت ۳ ماه، وعده های غذایی ناهار و شام بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان توسط منطقه پارس ۲ کنگان تامین می گردد که این توافق از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.

دکتر سجادی زاده با بیان این مطلب که  بسیار امیدواریم ، مدت زمان این توافق تا پایان امسال تمدید شود، گفت:  انتظار داریم همکاری های وزارت نفت با بیمارستان کنگان [ به عنوان بیمارستان معین نفت] در همه جوانب ادامه داشته باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان به شکل ویژه از  دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور برای انجام درخواست فوق قدردانی نمود و افزود: از زمان ابلاغ مصوبه معین نفت برای بیمارستان امام خمینی کنگان تا کنون بیش از ۱۲ سال می گذرد  و این نخستین مورد در حوزه پشتیبانی و مصرفی های روزانه بیمارستان امام خمینی است که به وسیله وزارت نفت در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که یقینا این روند تعاملی در ادامه سال ۱۴۰۲  نیز به شکل ملموس تر و پر رنگ تر گسترش خواهد یافت، ادامه داد:  درخواست ما با توجه به نیازمندی های موجود را به شکل تفکیک شده خدمت مقام عالی وزارت نفت، معاون ایشان، مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس مطرح کرده ایم و مابقی آن را نیز ارسال خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان کنگان یادآور شد: در این زمینه همچنین جا دارد به شکل ویژه از حجت الاسلام محمودی امام جمعه محترم شهرستان کنگان قدرانی کنم. ایشان در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ملاقاتی خصوصی با وزیر محترم نفت داشتند و در آن جلسه شرح خدمات این مرکز درمانی و معین نفت بودن بیمارستان کنگان را خدمت وزیر نفت بیان می کنند و درخواست رسیدگی و پشتیبانی ویژه از این مرکز درمانی را می نمایند که فی المجلس جناب وزیر با مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت تماس می گیرند و دستورات و توصیه های لازم را جهت حمایت و پشتیبانی ویژه از بیمارستان کنگان خدمت ایشان اعلام می کنند. مورد اخیر[ تامین وعده های غذایی ناهار و شام برای پرسنل در شیفت بیمارستان کنگان] یکی از موارد درخواست شده از وزارت نفت بوده است.

دکتر سجادی زاده ادامه داد: در خصوص شروع همکاری اشاره شده در بالا، جا دارد از مهندس اسدی مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که بسیار پیگیر محقق شدن درخواست ما بودند، دکتر گران پی رئیس محترم بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر و مهندس بحرانی مدیر محترم منطقه پارس ۲ کنگان نیز قدردانی به عمل آوریم.

دکتر سجادی زاده در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی کنگان طبق بند ۸   مصوبات دولت  در مورخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ با شماره : ۲۹۹۱۱۳/۴۶۲۶۹  به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت می باشد. انتظار می رود وزارت محترم نفت، در بحث هزینه ها، پشتیبانی، تجهیزات و نوسازی بیمارستان امام خمینی کنگان به شکل پیوسته این مرکز درمانی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.

***

به گزارش خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب،  بیش از ۶۰ درصد از اراضی و تاسیسات پارس جنوبی در شهرستان کنگان واقع شده است و به همین جهت بخش قابل توجهی از مراجعین به بیمارستان کنگان مربوط به صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر و خانواده آن ها می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن