بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69399
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 مهر 02 4:08 ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث جنوب:

در جانمایی بیمارستان جدید نگاه کارشناسانه و عادلانه به کل شهرستان انجام گیرد

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث جنوب اظهار داشت: در جانمایی بیمارستان جدید نگاه کارشناسانه و عادلانه به کل شهرستان انجام گیرد.

علی شادمان رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت:  چند روزی است که در خصوص جانمایی برای احداث بیمارستان تخصصی کنگان از طرف مردم عزیز شهرستان تماس هایی داشته ام.

وی افزود:  بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان ضمن تشکر از استاندار محترم به خاطر توجهی که به بخش درمان شهرستان داشتند و همچنین پیگیری های فرماندار محترم، در این خصوص دو درخواست از فرماندار و سایر مسئولین محترم دارم  : ۱ – در جانمایی بیمارستان جدید، نگاه کارشناسی داشته باشند و از نظر کارشناسان استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم استفاده شود؛   ۲ – نگاه عادلانه در خصوص جانمایی بیمارستان به شکلی که همه ساکنان شهرستان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند .

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان در ادامه عنوان کرد: در خصوص احداث بیمارستان جدید، بخش سیراف و روستاهای بخش مرکزی نیز دیده شود .  سالهاست مردم جنوب شهرستان کنگان، مسیرهای طولانی را جهت درمان طی می کنند .

شادمان افزود: بخش سیراف از نظر زیر ساخت های درمانی، شرایط مطلوبی ندارد و همواره این گلایه مندی از سمت شهروندان این منطقه بوده است؛  لذا از استاندار و فرماندار محترم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار می رود به درستی به این مسئله توجه کنند .

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن