بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69283
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 شهریور 02 4:00 ب.ظ

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۱ پروژه در شهرستان کنگان در هفته دولت

ثلاث- فرماندار کنگان گفت: در هفته دولت امسال ۸۱ پروژه با اعتبار هزار و ۷۴۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در کنگان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش ثلاث، احمد غریبی جمعه‌شب در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۸۱ پروژه با اعتبار هزار و ۷۴۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در کنگان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: اعتبارات سال گذشته شهرستان کنگان بالغ بر ۸۴ درصد تخصیص داشته که معادل ۱۰۴ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به افزایش ۲ برابری اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان در سال جاری نسبت به سال قبل بیان کرد: این اعتبارات بیش از ۲۶۳ میلیارد تومان است که در صورت تخصیص اعتبار شاهد توسعه در امور عمرانی و زیربنایی خواهیم بود چرا که حدود ۹۰ درصد اعتبارات در فصول حمل و نقل، آموزش و پرورش عمومی، توسعه خدمات شهری و روستایی است.

غریبی افزود: در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ ۶ هزار و ۱۸ میلیارد ریال آغاز می‌شود که از جمله پروژه‌های شاخص می‌توان به پروژه احداث آب شیرین کن بنک با ظرفیت پنج هزار متر مکعب، اصلاح نقطه حادثه پیچ مخازن سیراف و احداث ساختمان پلاتو شماره ۲ کنگان اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود که می‌توان به پروژه تقاطع غیر همسطح کنگان، فاز یک طرح توسعه اسکله، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کنگان در بنک، بهره برداری از ۶ فضای آموزشی با ۶۳ کلاس درس و پروژه‌های مختلف در حوزه عمران شهری و روستایی و اقتصادی اشاره کرد.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: پروژه‌های هفته دولت در شهرستان کنگان نسبت به هفته دولت سال گذشته ۵۹۱ درصد افزایش در زمینه افتتاح پروژه و ۱۵۳ درصد افزایش در زمینه آغاز عملیات اجرایی داشته است

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن