بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69830
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 آذر 02 8:53 ب.ظ

فرماندار کنگان مطرح کرد: لزوم افزایش سهمیه آب شهرستان

ثلاث- فرماندارکنگان گفت: با تاکید بر اینکه باید افزایش سهمیه آب خاصه از آب شیرین کن در دستور کار اداره آبفا قرار گیرد،  اضافه کرد: همکاری بین دستگاهی در دستور کار مدیران باشد.

 

احمد غریبی در جمع مسؤولان شهرستان کنگان بر نظارت نانوایی‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت بر تأمین و توزیع و قیمت کپسول گاز و تشویق مردم به ثبت نام در سامانه سدف در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: راه و شهرسازی به سرعت نسبت به تحویل قراردادهای طرح جوانی جمعیت به متقاضیان اقدام کند.

فرماندار کنگان ادامه داد: با توجه افزایش فوتی‌های درون شهری، شهرداری‌ها با همکاری پلیس راهور نسبت به اجرای رویکرد کاهش سرعت در سطح شهر با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و به صورت کاملاً سختگیرانه اقدام لازم انجام و با رانندگان خطرناک برخوردهای قانونی در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: برابر مصوبات شواری ترافیک شهرستان شهرداری‌ها با همکاری پلیس راهور نسبت به ساماندهی خودروهای راه راه سازی پراکنده در سطح معابر به قید فوریت اقدام کنند که علاوه بر منظر نامطلوب گلایه شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

غریبی بیان کرد: شهرداری‌ها در زمینه ساماندهی خودروها از جمله اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی که عمدتاً سرویس صنایع مستقر در منطقه هستند اقدام فوری و عملی در دستور کار قرار دهند.

لزوم جذب تسهیلات اشتغال

وی تصریح کرد: مسدود شدن بلوار وفاق توسط رانندگان موتور سنگین تحت هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و خواسته مردمی مبنی بر برخورد با متخلفین توسط دستگاه‌های ذیربط در دستور کار قرارگیرد.

فرماندار کنگان افزود: با توجه ابلاغ به زودی تسهیلات تبصره ۱۸ به دستگاه‌ها، جذب و پرداخت تسهیلات با اولویت طرح‌های کارفرمایی در دستور کار قرار دهند. رویکرد دستگاه‌های اجرایی در برخورد با تقاضاهای ارباب رجوع، رویکرد حل مشکل در چارچوب قانون باشد.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های خدمات رسان، آب، برق، مخابرات، گاز، پیگیرهای لازم را برای توسعه شبکه و خطوط اقدام کنند چرا که رجوع متقاضیان به فرمانداری به شدت افزایش یافته و عدم توسعه شبکه به دلایل غیر قابل توجیه قابل پذیرش نیست و رویکرد حل مشکل در دستور کار قرار گیرد.

لزوم افزایش سهمیه آب

غریبی با تاکید بر اینکه باید افزایش سهمیه آب خاصه از آب شیرین کن در دستور کار اداره آبفا قرار گیرد،  اضافه کرد: همکاری بین دستگاهی در دستور کار مدیران باشد.

وی افزود: باتوجه به پیش بینی‌های هواشناسی و در زمان صدور اخطار هواشناسی، هیچ مدیری بدون مجوز و هماهنگی فرمانداری حق خروج از حوزه استحفاظی ندارد. شهرداران، دهیاران، متولی راه‌ها مجدداً نسبت به بررسی دره‌های فصلی و پل با توجه به بارندگی اخیر اقدام کنند.

فرماندار کنگان افزود: کمیته ستاد تسهیلات سفر شهرستان تشکیل و ضمن ارزیابی عملکرد کمیته‌ها در سال گذشته (بررسی نقاط قوت و ضعف) نسبت به رفع مشکلات و نواقصات اقدام کند.

وی گفت: طرح ساماندهی سواحل و فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور جلوگیری و کاهش حوادث غرقی توسط دستگاه‌های متولی در دستور کار باشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن