بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56517
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 شهریور 98 4:19 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ماندگاراست

ثلاث- فرماندارکنگان با بیان اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه و تحول کشور است افزود:سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ماندگاراست و قطعاشما اطلاع دارید که کوچکترین تصمیمات در آموزش و پرورش کل جامعه را متاثرخود خواهدساخت.

به گزارش‌ثلاث فتح‌اله نوروزی صبح امروز در جلسه شورای‌آموزش‌وپرورش شهرستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش محورهمه حرکت ها است اظهارداشت: زیرسازی منابع انسانی کشور در آموزش و پرورش شکل می گیرد.

فرماندارکنگان با بیان اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه و تحول کشور است افزود:سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ماندگاراست و قطعاشما اطلاع دارید که کوچکترین تصمیمات در آموزش و پرورش کل جامعه را متاثرخود خواهدساخت.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در حوزه تعلیم و تربیت است گفت:ینده شهرستان وابسته به توجه امروز ما به آموزش و پرورش است که اگرصادقانه کمک کنیم و درمشکلات کنارآن باشیم و نکات مثبت آن را بیشترکنیم قطعا آینده کنگان ،آینده روشن و بهتری خواهدبود.

نوروزی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمندمشارکت است گفت:همه ما مسئولیم و تاحدتوان باید به این نهادکمک کنیم تا تاثیرگذاری خوبی داشته باشد

فرماندارکنگان با اشاره به اینکه ماه مهر بهارتعلیم و تربیت است افزود:مهرنویدبخش دانش در بهارتعلیم و تربیت است و شهرداری ها دهیاری ها و شورای اسلامی شهر و روستا درخصوص بازگشایی مدارس مشارکت فعال داشته باشند.

نوروری باتاکیدبرهمکاری ادارات برای بازگشایی مدارس درمهر۹۸گفت:کلاس های مشاور و همیارمدرسه با شروع مدارس با قوت انجام گیرد.

فرماندارکنگان بر تقویت روحیه پرسشگری تاکید کرد و گفت:تقویت روحیه پرسشگری در نظام آ»وزشی آینده دانش آموزان را تضمین می کند و به خوبی در برنمه ریزی آموزش و پرورش قرارگیرد.

وی ادامه داد:در فرصت باقی مانده برای تامین نیروی انسانی برنامه ریزی خوبی شود.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن