بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56271
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 شهریور 98 2:10 ب.ظ

وقتی پاکبان امانتدار بنکی ۸۰ میلیون تومان طلا را به صاحبش باز می گرداند

ثلاث- پاکبان امانتدار بنکی مقداری طلا به ارزش حدود ۸۰ میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند

 

ثلاث: سید احمد موسوی پاکبان شاغل در شرکت خدماتی  شهرداری بنک در هنگام کار در پارک ساحلی با کیف دستی مواجه شد که پس از بررسی آن کیف که حاوی مقداری طلا به ارزش حدود ۸۰  میلیون تومان بود به صاحبش تحویل داد.

شهردار بنک در مراسمی که با حضور فرماندار شهرستان و معاونین – رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان بود از سید احمد موسوی تقدیر کرد.

مهندس حجت ریحانی نیا شهردار بنک افزود : یکی از خصایل اخلاقی انسان که دارای ارزش و اهمیت فوق‌العادهای است را  امانت و امانت‌داری عنوان کرد و اظهار داشت: امـانـت در نظر اسلام، از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است، به طـوری کـه نمونه‌های فراوانی از سفارش‌ها و توجهات الهی قرآن و احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) به چشم می‌خورد.

فتح الله نوروزی فرماندا شهرستان کنگان نیز در این مراسم گفت : وی پاکبانان را علاوه بر سفیران پاکیزگی، قشر امانتداری دانست که بدون چشم داشت به اموال شهروندان در صورت پیدا شدن اشیا و کالاهای با ارزش با پیدا کردن صاحبان این کالاها اقدام به بازگشت آن می‌کنند.

علی هوشیار رئیس شورای اسلامی شهر بنک نیز با بیان اینکه این نخستین باری نیست که پاکبانان پاک دست این شهرداری اقدام به بازگشت وسایل پیدا شده به صاحب آن می‌کنند، از سید احمد موسوی، پاکبان امانتدار تجلیل و از همه خواست امانتداری را سرلوحه خویش قرار دهند.

ثلاث: جای این سوال بزرگ باقی می ماند که آیا اختلاسگر ۱۱ هزار میلیاردی از یک پاکبان محتاج تر است؟

قطعا این موضوع یک مسئله اعتقادی و تربیتی می باشد که آن اختلاسگر از آن بهره ای نبرده است.

نظرات

  1. علی says:

    اصالت
    با اصالت زندگی کردن یعنی اینکه مطابق با ارزش‌ها و باورهایی زندگی کنید که بیشتر از همه برای شما عزیز بوده و منشأ اهداف شخصی‌تان هستند. قدم اول شما شناسایی ارزش‌های اصلی و سپس تعهد به زندگی و کار مطابق با آنهاست. سپس باید اهداف شخصی و اهداف حرفه‌ای را مشخص کنید که با این ارزش‌ها مطابقت دارند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن