بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65720
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 7 شهریور 00 10:09 ب.ظ

ورودی و خروجی شهر بنک به سمت کنگان مشخص شود

ثلاث-شهرداربنک گفت:شهر از پتانسیل‌های خوبی بهره مند است اما تا زمانی که ورودی و خروجی شهر به کنگان مشخص نشود این توسعه به کندی پیش می‌رود چرا که مجاورت با این شهر مانع دیده شدن در استان یا کشور و همچنین رشد شهریت در بنک می شود.


به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بنک،علی هوشیار رئیس شورای اسلامی شهر بنک ضمن خیر مقدم به شهروندان حاضر در جلسه گفت: خرسندیم که افراد دغدغه مند دعوت ما را پذیرفتند و در جلسات و بحث ها مشارکت دارند،سعی بر آن داریم این مهم را ادامه دهیم حتی اگر بخاطر موضوعی چون بیماری کرونا محدود شویم لذا تقاضا داریم شما به خدمت‌ گزاران تان در شورا و شهرداری پیشنهاد بدهید و از آنان انتقاد سازنده کنید.

عبدالله عبدالهی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بنک نیز ادامه داد: ایده ها، پیشنهادات و انتقادات شما، ما را از میزان توقعات جامعه ی شهری آگاه می‌کند لذا تصمیم داریم در کنار مشاوران شهردار و شورا با افراد متخصص، کارشناس، فرهیخته، هنرمند و تحصیل کرده در تمام زمینه ها در بین شهروندان جلسات متعدد گرفته و مسائل شهر را با مشارکت آنان بررسی و حل کنیم.

ابراهیم فرخنده پی عضو کمیسیون عمران همچنین تصریح کرد: شورا برنامه های زیادی در زمینه های مختلف و کمیسیون ها دارد اما ما متفاوت از دوره ی قبل آماده ایم و قطعا در عمل ثابت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در خصوص تصمیمات شهری فراخوان عمومی خواهیم زد، اظهار داشت: به زودی با نامزدهای انتخاباتی شورای ششم نشست برگزار کرده و نکته نظرات و برنامه های آنان را در راستای توسعه ی شهر در صورت عملیاتی بودن به کار خواهیم برد.

علی نیکپور رئیس کمیسیون اجتماعی و کشاورزی شورای اسلامی شهر بنک گفت: هر کمیسیون در راستای هم افزایی و مشارکت عمومی با شهروندان به صورت مجزا در گروه های متفاوت جلسه های هم اندیشی برگزار خواهد کرد اما توقع ما این است شهروندان و فعالین اجتماعی علاوه بر فضای مجازی در جلسات نیز حضور مستمر داشته باشند و انتقاد سازنده کنند.

پس از ارائه نظرات توسط مدعوین، شهردار بنک گفت:شهر از پتانسیل‌های خوبی بهره مند است اما تا زمانی که ورودی و خروجی شهر به کنگان مشخص نشود این توسعه به کندی پیش می‌رود چرا که مجاورت با این شهر مانع دیده شدن در استان یا کشور و همچنین رشد شهریت در بنک می شود.

ریحانی نیا ادامه داد: انتخابات تمام شده و امروز رفاقت و همدلی باید جای رقابت بگیرد تا بتوانیم به توسعه متوازن در شهر بنک برسیم.

وی به حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: حذف نا زیبایی ها خود ایجاد زیبایی است و قطعا مردم می توانند با رعایت حقوق شهروندی و قوانین شهری از ایجاد صنایع آلاینده، سد معبرها، دیوار نویسی ها، تخریب ها که بعضا سهوی است جلوگیری کرده و شهر را چشم نواز تر کنند.

در پایان شهردار ضمن تشکر از انتقادات و پیشنهادات افراد گفت: در این دوره ضمن ادامه ارائه خدمات و توسعه متوارن در محلات مختلف شهر، زیبا سازی بلوار امام حسین(ع)، خیابان ۲۴ متری شهدا، بلوار امام علی (ع) که رینگ شهری و ترافیکی شهر است نیز جزء اولویت خود قرار داده ایم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن