بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65574
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 مرداد 00 0:27 ق.ظ

شورای اسلامی وشهردار بنک در نشست با رسانه ها مطرح کردند

رسانه ها ما را در ۴ سال پیش رو یاری کنند و به ما همفکری دهند/حق مردم است که از تمام برنامه های ما از طریق رسانه ها مطلع شوند

  به گزارش ثلاث، به مناسبت روز خبرنگار، ظهر امروز شهرداری و شورای شهر بنک طی از رسانه ها تجلیل کردند. در این آیین که حجت ریحانی نیا شهردار، علی هوشیار ، ابراهیم فرخنده پی و عبدالله عبدالهی به عنوان رئیس و اعضای شورای شهر بنک حضور داشتند از تعدادی از اهالی رسانه که در […]

 

به گزارش ثلاث، به مناسبت روز خبرنگار، ظهر امروز شهرداری و شورای شهر بنک طی از رسانه ها تجلیل کردند.

در این آیین که حجت ریحانی نیا شهردار، علی هوشیار ، ابراهیم فرخنده پی و عبدالله عبدالهی به عنوان رئیس و اعضای شورای شهر بنک حضور داشتند از تعدادی از اهالی رسانه که در یک سال گذشته همکاری مطلوب و  موثری با شهرداری و شورا داشتند را مورد تجلیل قرار دادند.

در ابتدای این برنامه، علی هوشیار، رئیس با سابقه شورای شهر بنک ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرورو سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت، گفت: باید زندگی آن امام همام را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم. زندگی امام حسین سرشار از درس شهامت، آزادگی و شجاعت است.

وی در ادامه اظهار کرد: روز خبرنگار را گرامی می داریم. ما اعضای شورای ششم شهر بنک به اتفاق مجموعه شهرداری این شهر مایلیم که رسانه ها در کنار ما باشند. دوست داریم که رسانه ها ما را یاری کنند و به ما همفکری دهند. حق مردم است که از تمام برنامه های ما در ۴ سال پیش رو مطلع شوند و این اتفاق جزء با حضور و ورود رسانه ها به شکل موثر اتفاق نخواهد بیافتد.

 

ابراهیم فرخنده پی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بنک نیز در این مراسم ضمن تبریکِ روز خبرنگار ، از زحمات یک ساله اهالی رسانه ایران، استان و به شکل ویژه شهرستان کنگان قدردانی می کنم.

وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه » کارهایتان را به مردم بگویید«  ، افزود: در این یک جمله، معانی و مفاهیم زیادی وجود دارد. خبرنگاران می توانند خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شکل مطلوب و گسترده به مردم اطلاع رسانی کنند.

این عضو شورای شهر بنک خطاب به رسانه ها عنوان کرد: شما رسانه ها می توانید کارهای انجام شده و خدماتی که ارائه می شود را [مانند یک قطعه بزرگ از پازل] کامل کنید. شهرداری و شورای شهر بنک در حال ارائه خدمات ارزشمندی به شهروندان هستند. حضور خبرنگاران در حین انجام و شروع پروژه ها و انعکاس به موقع و گسترده این کارها از طریق، خبر، عکس، فیلم و مصاحبه، می تواند کامل کننده  این اقدامات و اثرگذاری بی نظیر آن در لایه های مختلف جامعه باشد.

 

عبدالله عبدالهی رییس کمیسیون عمران شورای شهر بنک در این آیین ضمن تبریک مجددِ روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه و قدردانی از زحمات ارزشمند آنان در یک سال اخیر گفت: کار خبرنگاری یک کار و مسئولیت خطیری است که عایدی مالی آن بسیار ناچیز است.

وی با اشاره این موضوع که کار رسانه یک کار بسیار سخت و پر استرس است افزود: معتقدم که رسانه باید به شکل مستقل اداره شود و به هیچ جا وابستگی نداشته باشد. با این وجود ما شوراها به عنوان نماینده مستقیم مردم وظیفه داریم که در راستای رشد و توسعه کار رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی، از آنان حمایت کامل نماییم تا بتوانند در مسیر آگاهی بخشی به جامعه، با توان  بیشتر، این کار را انجام دهند.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بنک افزود: رسانه ها باید همواره جلوتر از همه حرکت کنند و با آگاهی بخشی به مردم مانند یک چراغ روشنی بخش، عمل نمایند. در مواقع لزوم، رسانه ها باید از ما انتقاد کنند و ما را به سمت مسیر صحیح راهنمایی نمایند. انتقاد یک نوع مشاوره رایگان است که از آن استقبال می کنیم.

وی در پایان از رسانه های شهرستان و به ویژه مصطفی صفایی مدیر مسئول »هفته نامه ثلاث جنوب« بابت ایجاد بستر رسانه چاپی در شهرستان کنگان قدردانی کرد و گفت: کار نشریه یک کار سخت، وقت گیر و پر هزینه است که اقای صفایی در حال انجام آن می باشد. وی از زحمات قاسم احمدی مدیر بنک نیوز و همچنین ابوذر حسین پور نماینده صدا و سیما و خبرنگار ایرنا نیز که در یک سال گذشته همکاری خیلی خوبی با شهرداری و شورای بنک داشتند، به شکل ویژه قدردانی کرد.

 

حجت ریحانی نیا شهردار شهر بنک نیز در این آیین، روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

وی افزود: خبرنگاران همواره بدون مزد و منت به عنوان زبان گویا، چشم بینا و گوش شنوای مردم می باشند که انصافا مسئولیت بسیار حساس و خطیری است.

شهردار بنک گفت: معتقدم در هر شهر، جامعه ، استان و کشوری که مطالبه  گری بیشتری باشد، شتابِ توسعه، بیشتر می شود و ضریب خطای مسئولین نیز کاهش می یابد.

ریحانی نیا عنوان کرد: به نظر من لازمه خبرنگار بودن، علم، تجربه و جسارت است تا بتوانند واقعیت ها را بدون ترس و البته بدون غرض و متعهدانه منعکس نمایند.

وی اظهار کرد: نیاز داریم که رسانه ها اگر جایی[ناخواسته] خطا یا اشتباهی داریم، به ما گوشزد کنند.

شهردار بنک در پایان، مجددا از زحمات یک ساله اهالی رسانه و همراهی آنان با این شهرداری قدردانی نمود.

**

در حاشیه این نشست خبرنگاران دعوت شده ، از حسن توجه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک به رسانه ها تشکر کردند.

مصطفی صفایی مدیر مسئول هفته نامه استانی ثلاث جنوب در این نشست ضمن تشکر از شورای ششم و شهردار بنک در اهمام برای حمایت بیشتر از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، افزود: مردمداری و حسن رفتاراز ویژگی های بارز اعضای شورا و شهردار بنک می باشد. معتقدم مشکلات مردم، با تعامل و نزدیک کردن همه تفکرات حتی منتقدین، کمتر خواهد شد. باید از همه ظرفیت ها بهره برد.

**

علی هوشیار رئیس شورا، عبدالهی،  رئیس کمیسیون کمیسیون عمران، رحیمی،  رئیس کمیسیون ورزش و نیک پور رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر بنک می باشند.

قاسم احمدی مدیر مسئول اولین سایت رسمی خبری در شهر بنک در این نشست ، تعامل را عامل نزدیک کردن تفکرات حرکت در مسیر توسعه صحیح دانست.

رضا زیارتی فعال رسانه ای در حوزه عکس و کلیپ که در طول یک سال گذشته همکاری خوبی با شهرداری و شورای اسلامی بنک داشته است، تجلیل شد.

  زینب تجمع روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بنک می باشد.

 

 

عکس: زینب تجمع 

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن