بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46145
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 بهمن 96 12:54 ب.ظ

با حضور ۲ هزار دانش آموز :

آزمون بزرگ علمی- فرهنگی، اسلام در یک نگاه و ۱۱۴ نکته درباره نماز در کنگان برگزار شد

ثلاث- ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر کنگانی با شرکت در آزمون علمی و فرهنگی “اسلام در یک نگاه و ۱۱۴ نکته درباره نماز” که در مصلای کنگان برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

ثلاث- ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر کنگانی با شرکت در آزمون علمی و فرهنگی “اسلام در یک نگاه و ۱۱۴ نکته درباره نماز” که در مصلای کنگان برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

 

به گزارش ثلاث، امام جمعه کنگان در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت: این آزمون بزرگ علمی و فرهنگی به همت دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان در راستای تحقق فرمان رهبری ، تداوم برنامه های علمی و فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شده است .

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی افزود: ارتقای فرهنگ دینی و معلومات دینی و انس بیشتر با کتاب و کتابخوانی از دیگر اهداف این سنت حسنه است که در چند سال اخیر بصورت مشترک با مدیریت آموزش و پرورش برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: آشنایی نوجوانان و جوانان با آموزه های دینی بویژه نماز می تواند به رشد و نهادینه شدن فرهنگ و تعالیم اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی کمک کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: در این آزمون علمی قریب ۲ هزار نفر دانش آموز پسر و دختر مقطع ابتدایی و متوسطه اول بترتیب در آزمون علمی ۱۱۴ نکته درباره نماز حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و اسلام در یک نگاه آیت الله مکارم شیرازی شرکت کردند.

شاکر محیسن با تقدیر از حمایت و مشارکت امام جمعه کنگان و دفتر امام جمعه افزود: آشنایی دانش آموزان با کتاب و کتابخوانی می تواند راهگشای خوبی برای آشنایی هوشمندانه دانش آموزان با فرهنگ دینی و اسلامی باشد.

وی در پایان اظهار داشت: قرار است از دهها نفر از رتبه های برتر این آزمون تجلیل شود./ ابوذر حسین پور

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن