بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67980
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 تیر 01 7:05 ب.ظ

امام جمعه کنگان: ادارات کنگان برای خدمات‌دهی به مردم مشارکت و همکاری کنند

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: ادارات کنگان برای خدمات‌دهی به مردم مشارکت و همکاری کنند

 

احمد غریبی  در دیدار با رئیس دادگستری،  دادستان،  قضات و کارکنان دادگستری شهرستان کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضائیه به شخصیت والای شهید بهشتی ویارانش اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها و کرامت انسانی است.

وی افزود: قوه قضائیه تأمین کننده سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: خدمت در قوه قضائیه از جایگاه ویژه ای و والایی برخوردار است و بخشی از امنیت این شهرستان مرهون تلاش‌های دستگاه قضائی در کنار نهادهای امنیتی انتظامی است.

غریبی در ادامه با اشاره به سختی کار و دشواری‌های قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

 

امام جمعه کنگان: ادارات کنگان برای خدمات‌دهی به مردم مشارکت و همکاری کنند

حجت الاسلام محمود محمودی  در دیدار با رئیس، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان کنگان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، یاد معمار این قوه، شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران خصوصاً شهید شهریاری و حیدری (از شهدای استان بوشهر) را گرامی داشته و از زحمات ارزشمند ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات شریف و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه کنگان ضمن بیان ویژگی‌های شهید دکتر بهشتی و سوابق درخشان او در قبل و بعد از انقلاب با بیان روایاتی از ائمه معصومین به بیان جایگاه خطیر قضاوت و شأن قاضی پرداخته و یادآور شد: دستگاه قضا یکی از ارکان حاکمیت در نظام دینی است و دادگستری در هر شهرستان نماینده این قوه می‌باشد.

محمودی در ادامه بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی بین قوا و دستگاه‌ها و ادارات جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

فرماندار شهرستان کنگان به اتفاق امام جمعه، معاون سیاسی و اعضا شورای تأمین با قضات و کارکنان این مجموعه از نزدیک دیدار و هفته قوه قضائیه را به آنها تبریک گفتند و برای آنها آرزوی توفیقات و سربلندی روزافزون نمودند.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن