بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 11:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38370
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 دی 95 10:32 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

مشارکت در مسائل فرهنگی و اجتماعی به عنوان پیوست های که کنارصنعت میتواند اثرگذار باشد

اختصاصی ثلاث- فرماندار کنگان گفت: مردم نجیب کنگان بدون شک فضای امنی برای سرمایه گذاری ایجاد کرده اند، قطعا اثر متقابل این نجابت و آن حمایت می توانند گام ارزنده و اثر جاری ماندگاری در منطقه بجای بگذارد .

به گزارش ثلاث؛عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان در همایش تجلیل و تکریم از فرزندان مورد حمایت شرکت پتروپارس ایران ضمن تشکراز خدمات و تلاش های و پیگیری های که متولیان امر در بحث امداد دنبال داشته اند وهمچنین حامیانی که در شهرستان کنگان حضور دارند؛ افزود: وجود صنعت در این منطقه یک فرصت و نعمت است، قطعا در حوزه صنعت با سرمایه گذاری های که صورت گرفته، انسان های بزرگی وجود دارند که جامعه را به عنوان یک پیکره پذیرفته اند و اگر دردی باشد حس میکنند و در سدد رفع آن بر می آیند.

فرماندار کنگان در ادامه گفت: مردم نجیب کنگان بدون شک فضای امنی برای سرمایه گذاری ایجاد کرده اند، قطعا اثر متقابل این نجابت و آن حمایت می توانند گام ارزنده و اثر جاری ماندگاری در منطقه بجای بگذارد .

عبدالنبی یوسفی اضهار داشت:  مشارکت در مسائل فرهنگی و اجتماعی به عنوان پیوست های که کنارصنعت میتواند اثرگذار باشد ومدیران محترمی که توجه به این موضوع دارند قابل تقدیر است.

وی یاد آور شد: بی شک نشاندن خنده بر لب آنانی که محبت را به عنوان یک نیاز در وجود خود حس میکنند کاربزرگی است .

عبدالحسین رهبر مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی امداد افزایش مشارکت اجتماعی دهک های بالای اقتصادی جامعه در محروم زدایی است؛ گفت: توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بزرگترین نهاد حمایتی در کشور محسوب می شود.

عبدالحسین رهبرافزود: سهم مردم در حل فقرمددجویان ۲۵درصد می باشد در حالی که کمیته امداد بیش از ۵۰ نوع خدمت به خانواده ها ارائه میدهد.

وی بابیان اینکه رویکرد جدید حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه خدمات حمایتی مبنی بر کاهش آمار مستمربگیران میباشد؛ گفت: تغییر شیوه ارائه خدمات از حمایتهای مستمربه خدمات تخصصی یک یا چند خدمتی زمان دار از سیاستهای مورد توجه کمیته امداد می باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: در حال حاضر تعداد مددجویان تحت حمایت ۱۶۶۷خانواربه عبارتی ۳۷۰۰ نفر،تعداد ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۹۱ نفر و تعداد حامیان ۴۲۱ نفر می باشد که درآمد ۹ ماه ی طرح اکرام شهرستان ۳۵۰ میلیون تومان می باشد.

۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۵۱۹ ۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۳۴۲ ۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۳۲۷ ۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۶۲۹

//

 

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن