بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52702
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 26 بهمن 97 9:17 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

مسئولان با همت مضاعف و کار جهادی از مردم قدردانی عملی کنند

ثلاث – امام جمعه کنگان: مسئولان با همت مضاعف و کار جهادی از مردم قدردانی عملی کنند

به گزارش ثلاث ، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران با تقدیر از حماسه بزرگ ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن افزود : بهترین راه قدرشناسی مسئولان از مردم تلاش برای حل مشکلات آنها بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی و عمل بجای شعار دادن است.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد بیان داشت: تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام ، نمایش و اتحاد مردمی به دشمن ، زمان شناسی ملت به رغم مشکلات و تکیه بر توان و ظرفیت داخل به جای سازش و تسلیم از پیام ها و پیامدهای حماسه مانگار ۲۲ بهمن بود.

خطیب جمعه عنوان کرد: مردم ثابت کردند به رغم کوتاهی و کم کاری برخی مسئولان ، حساب نظام و انقلاب و رهبری جدای از برخی مسئولان کم کار است و ملت پای نظام دینی ایستاده اند.

محمودی در بخش دیگر با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر فرزانه انقلاب و تبیین برخی از محورهای این بیانیه ارزشمند گفت: به تعبیر معظم له روحیه و باور ما می توانیم منشاء برکات بزرگی در ۴ دهه گذشته بوده که همگان بویژه جوانان بعنوان مخاطب خاص و مورد عنایت رهبری باید تلاش کنند این راه را ادامه دهند.
وی اظهار نمود: آمادگی برای ظهور منجی و مصلح کل و تمدن نوین اسلامی و امید به آینده بعنوان کلید همه قفل ها ، شاه بیت گام دوم انقلاب ، رسالت سنگینی است که بر دوش همگان بویژه جوانان عزیز است.

امام جمعه با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان امنیت و عزت کشور توسط گروهک تروریستی جیش العدل و با محکوم نمودن این جنایت و بیان اینکه این جنایت با همراهی سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیست ها صورت گرفت افزود: مسئولان امر باید با امتثال دستور رهبری ریشه این جنایت و جنایتها را بخشکانند.

محمودی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی و نوید معظم له در خصوص فردای بهتر انقلاب گفت: حرکت بر مبنای ارزشها و اصول انقلاب ، تحمل دشواری ها و شرائط تحریم ، همت و کار بی وقفه ، نهراسیدن از دشمن ، توکل به خدا ، پایبندی به اصول انقلاب و دفاع از دستاوردهای بین المللی انقلاب مهمترین مولفه های آینده بهتر برای انقلاب است.

خطیب جمعه با استناد به سخنان امام صادق (علیه السلام) در خصوص اجتناب از حضور در مجالس معصیت عنوان کرد: شایسته نیست در حکومت دینی مسئولی خود بانی و باعث مجلس گناه و یا به بهانه هایی غیر قابل قبول در مجلس حرام حضور داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به شکست آمریکا و نوکرانش در اجلاس ورشو بیان کرد: شکست آمریکا در همایش دو روزه ورشو ذلتی برای نظام سلطه بود.

بیان مقام و جایگاه حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و تکریم مادران و همسران شهدا، تجلیل از شهدای والفجر ۵ ، بیان برخی ویژگی های شهید سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله لبنان ، تکریم از روحانیت در عرصه های مختلف بویژه دفاع مقدس (بویژه تجلیل از روحانیت شهرستان از جمله امام جمعه موقت و فقید کنگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین میرزایی) از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه ها بود.

گزارش: ابوذر حسین پور

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن