بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52935
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 اسفند 97 8:01 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان؛

موثرترین و مناسب ترین محل برای ترویج فرهنگ استاندارد، آموزش و پرورش است

ثلاث – این جشنواره در چهار قالب نقاشی، کاریکاتور، مقاله نویسی و انیمیشن، از ابتدای مهرماه شروع و طی ویژه برنامه ای، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد

به گزارش ثلاث ، فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در این جشنواره ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: استاندارد یعنی نظم و قانون  هر کاری که طبق اصول منظم و مرتب انجام شده باشد می گویند طبق استاندارد است و مهر استاندارد دریافت می نماید.

فرماندار کنگان در این مراسم ضمن برجسته خواندن نقش استاندارد در زندگی مردم، گفت: ترویج فرهنگ استاندارد از جمله ضرورت های هر جامعه محسوب می شود، از این رو باید توجه بیشتری به این مقوله داشت.

وی افزود: اجرای استانداردهای ملی ایران به نفع تمام مردم و باعث میشود کشورپیشرفت کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بیان نمود: بی شک موثرترین و مناسب ترین محل برای ترویج فرهنگ استاندارد ، آموزش و پرورش است.

نوروزی گفت: مسئولیت اجتماعی  همه ما ایجاب می‌کند که استانداردها را جدی بگیریم و در راستای توسعه فرهنگ آن تلاش کنیم و اگر این کار توسط دانش‌آموزان آغاز شود، خود به خود جامعه به حقوق اصلی خود که بهداشت و سلامت و ایمنی و امنیت است، می‌رسد .

وی ادامه داد: فرهنگ استفاده از کالای استاندارد و شناخت مقوله استاندارد باید در جامعه بیشتر و بهتر ترویج و نهادینه شود.

نوروزی بیان نمود: استاندارد به بالا رفتن سرمایه های اجتماعی و افزایش اعتماد مردم به دولت و حاکمیت از طریق ارتقای سطح کیفی خدمات کمک می کند.

فرماندار اثر گذارترین روش برای ترویج استانداردها در جامعه ، روش آموزش میباشد را بیان نمود و گفت: آموزش و پرورش بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ استاندارد است.

نوروزی در پایان گفت: انتظار دارم این جشنواره برای سالهای آینده هم برگزار گردد.

این جشنواره در چهار قالب نقاشی، کاریکاتور، مقاله نویسی و انیمیشن، از ابتدای مهرماه شروع و طی ویژه برنامه ای، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد.

طی این جشنواره، ۵۸۴  اثر با موضوع استاندارد، ارسال و در نهایت ۲۲ اثر به عنوان اثرات برگزیده، انتخاب و از نفرات برتر تقدیر شد.

 

دومین جشنواره دانش آموزی استاندارد ، با حضور فتح اله نوروزی فرماندار کنگان ، مدیرکل استاندارد استان بوشهر ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ، مدیریت آموزش و پرورش و برخی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در کنگان برگزار و از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر شد.

 

خبرنگار و عکاس: رضا زیارتی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن