بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53165
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 اسفند 97 4:35 ب.ظ

نماینده جنوب استان در مجلس:

نیروهای بومی جنوب استان بوشهر برای کار در پارس جنوبی توانمند شوند

ثلاث – نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای بومی جنوب استان بوشهر برای کار در پارس جنوبی توانمند شوند.

به گزارش ثلاث ، سکینه الماسی در آئین بهره‌برداری از مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی کنگان اظهار داشت: تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی کنگان خاطرنشان کرد: مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی نماد در کنار هم قرار گرفتن علم و عمل است.

فتح‌الله نوروزی فرماندار کنگان نیز گفت: برای رشد و توسعه شهرستان نقش دانشگاه‌ها و به ویژه جهاد دانشگاهی بسیار مهم و ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به ماهیت و فلسفه تشکیل جهاد دانشگاهی، این نهاد می‌تواند حلقه اتصال دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی باشد. باید برای دستیابی به توسعه، ارتباط میان صنعت و دانشگاه تقویت شود.

نوروزی با اشاره به برگزاری آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت و مهارت محور برای شهروندان اضافه کرد: انجام فعالیت‌های جهاد دانشگاهی مهم است؛ چیزی که نتایج کار علمی و بوسیله تحقیقات پژوهشی است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی، خدماتی کشور است، جهاد دانشگاهی به‌واقع یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

فرماندار کنگان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی فرصت بزرگی برای جوانان است ادامه داد: جهاد دانشگاهی تلاش کند متقاضیان را مهیای راه‌اندازی کسب و کار کند. جهاد دانشگاهی یک بازوی مشورتی و کمکی برای دانشجویان شهری می‌تواند عمل کند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن