بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53297
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اسفند 97 2:20 ب.ظ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد:

راه اندازی جراحی مغز و ستون فقرات در کنگان از اقدامات بی نظیر در تاریخ جنوب استان است

ثلاث – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۷ اظهار داشت: افتتاح چند مرکز آی سی یو در شهرستان‌های کنگان، گناوه و برازجان و تجهیز مراکز درمانی به ۱۲ دستگاه دیالیز برخی از فعالیت‌های این دانشگاه بوده است.

به گزارش ثلاث ، دکتر سعید کشمیری  در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۷ اظهار داشت: افتتاح چند مرکز آی سی یو در شهرستان‌های کنگان، گناوه و برازجان و تجهیز مراکز درمانی به ۱۲ دستگاه دیالیز برخی از فعالیت‌های این دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: همچنین مرکز اورژانس‌های سکته مغزی در استان بوشهر در دو بیمارستان وجود داشت که در حال حاضر یک بیمارستان دیگر نیز به این تعداد اضافه شد.

راه اندازی جراحی مغز و اعصاب در کنگان

وی بیان داشت: همچنین راه اندازی اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان کنگان از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته بود که تا پیش از این بیماران ضربه مغزی جنوب استان  به مرکز استان منتقل می‌شدند اما در حال حاضر این امکان وجود دارد که در شهرستان کنگان جراحی مغز و ستون فقرات صورت گیرد.

وی از همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بخش خصوصی خبر داد و گفت: خرید دومین دستگاه آنژیوگرافی یکی از اتفاقات خوبی بوده است که با کمک بخش خصوصی صورت گرفته در حالی که تا پیش از این یک دستگاه در استان وجود نداشت اما در حال حاضر با خرید دستگاه دوم در صورتیکه یکی از دستگاه‌ها مشکل پیدا کند از دستگاه دومی می توان استفاده کرد./ فارس

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن