بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55900
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 18 مرداد 98 2:50 ب.ظ

رشد ۱۴ برابری حجم تخلیه کالای تجاری در بندر کنگان

ثلاث- بندر کنگان درحجم تخلیه کالاهای تجاری در چهار ماه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۴ برابری بوده است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سید علی اکبر هاشمی رییس اداره بندر و دریانوردی  کنگان در این باره گفت: در آمار چهارماهه امسال حجم تخلیه کالاهای تجاری در بندر کنگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۴ برابری بوده است 
هاشمی افزود  : با هدف افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالای تجاری در بندر کنگان تاکنون نشست‌های متعددی با تجار و بازرگانان خارج از استان تشکیل شده‌ که نتایج این نشست ها در عملکرد این چهارماهه بخوبی مشهود است.
وی بیان کرد: تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه های انبارداری به صاحبان کالای عمده از جمله مشوق های اداره بندر و دریانوردی بندر کنگان است که در ترغیب فعالان تجاری بسیار تاثیرگذار واقع شده است.
هاشمی اظهار داشت: از دیگر‌دلایل افزایش حجم کالای تجاری می توان به فراهم شدن ورود شناور های با تناژ بالا(دوبه) به بندر کنگان اشاره کرد.
وی یادآور شد: بندر کنگان به دلیل آبخور مناسب در دهانه و پای اسکله به راحتی می تواند چنین شناور هایی را پذیرش کند .
رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان، عنوان کرد: در ارزیابی صورت گرفته از شناور هایی که به بندر کنگان ورود داشتند مالکان آنها از سرعت‌ و کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین وضعیت اسکله ابراز رضایت کافی داشتند .

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن