بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62125
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آبان 99 11:21 ب.ظ

سرپرست بیمارستان کنگان:

تعداد مراجعین بد حال کرونایی در حال افزایش است/ استفاده از ماسک، شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی الزامی است

ثلاث- سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: تعداد مراجعین بد حال کرونایی در حال افزایش است و لذا استفاده از ماسک، شست شوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی الزامی است

 

 

سرپرست یمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: با توجه به شیوع و افزایش موارد ابتلای به ویروس کرونا، متاسفانه تعداد مراجعین بد حال به بیمارستان امام خمینی کنگان در حال افزایش است.

دکتر صادق مختار پور افزود: به شهروندان توصیه می شود در این شرایط کرونایی و خطرناک، تحت هر شرایطی از ماسک استفاده کنند؛ (از خانه تا خانه) دست ها را شست و شو داده و ضد عفونی کنند؛  از دست زدن به چشم و دهان و بینی خود اجتناب ورزند و فاصله اجتماعی خود را با دیگران رعایت کنند؛ خصوصا در اماکن شلوغ، مانند فروشگاه ها و غیره.

وی عنوان کرد: توصیه دیگر این است که از سفرها و تجمع های غیر ضروری به شدت پرهیز کنند؛ جشن ها و مراسمات سوگواری فعلا تعطیل شود؛ افراد مشکوک و دارای علائم تنفسی و غیر تنفسی کرونا مثل تب، سر درد، اسهال و ضعف، بی حالی، سرگیجه و … ، حتماً پروتکل های بهداشتی را به شکل کامل رعایت کنند تا جان سایر افراد به خطر نیفتد. پیشنهاد میشود ، حتی در مواردی که علائم فرد مبتلا فقط شبیه سرماخوردگی ساده است نیز ، تمام پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا رعایت شود تا ان شاءلله هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس باشیم.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن