بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66498
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 20 آذر 00 11:08 ب.ظ

همایش فرهنگی ورزشی و سلامت بیماران خاص و پیوند اعضا استان بوشهر در دهکده گردشگری پازارگاد برگزار شد

ثلاث- همایش فرهنگی ورزشی و سلامت بیماران خاص و پیوند اعضا استان بوشهر در دهکده گردشگری پازارگاد (روستای شیرینو واقع در شهرستان کنگان) برگزار شد.

ثلاث: همایش فرهنگی ورزشی و سلامت بیماران خاص و پیوند اعضا استان بوشهر در دهکده گردشگری پازارگاد (روستای شیرینو) برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ورزشی تعداد ۹۶ نفر از بیماران خاص و پیوند اعضا ، از شهرستان های استان بوشهر در سه رشته شطرنج ، دارت و پنانک شرکت کرده و نفرات برتر جهت معرفی به مسابقات کشوری شناخته شدند.

در این همایش سه روزه که از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه تا جمعه ۱۹ آبان ماه برگزار شد ورزشکاران برای اولین بار در استان بصورت غیر رسمی در رشته های تنیس روی میز، بیلیارد و فوتبال دستی هم به مسابقه پرداختند.

این مسابقات با تلاش و همت اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه و هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان و با کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مرکز نیکوکاری و موسسه  خیریه بیمارستانی امام خمینی( ره) کنگان ،  هیات ورزشی بیماران خاص تنگستان  و به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و هیات ورزشی بیماران خاص شهرستان کنگان با مدیریت خانم زمانیان  برگزار شد.

گفتنی است که این رویداد فرهنگی، ورزشی برای نخستین بار در شهرستان کنگان برگزار می شود.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن