بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67589
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 2 اردیبهشت 01 10:28 ق.ظ

به مناسبت روز ملی منابع انسانی با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره؛

کارکنان شاغل در مدیریت منابع انسانی شرکت جم صنعت کاران تجلیل شدند

ثلاث- کارکنان شاغل در مدیریت منابع انسانی شرکت جم صنعت کاران تجلیل شدند.

بزرگداشت عطار نیشابوری به نام « روز ملی منابع انسانی » نامگذاری شده است. به همین مناسبت شرکت جم صنعت کاران به پاس گرامیداشت این روز و تجلیل از همکاران منابع انسانی و همکاران ستاد نشستی صمیمی را برگزار نمود.
مهندس ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران در این جمع گفت: عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت همه عزیزان دارم و این روز را خدمت بزرگواران تبریک عرض می کنم. وی افزود: مطمئنا، مهمترین و ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی حتی آن سازمان هایی که تولید محور هم هستند، نیروی انسانی آن است. 
مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران با تاکید بر این موضوع که حوزه منابع انسانی، فراتر از دانش است، عنوان کرد: مدیریت منابع انسانی یک هنر خاص است و از عهده هر کسی بر نمی آید. مهندس ابراهیم زاده اظهار کرد: خوشبختانه ما در شرکت جم صنعت کاران این توفیق را داشته ایم که با یک مجموعه واقعا شایسته و ارزشمند طرف باشیم. وی اضافه کرد: همکاران ما در این مجموعه، شایسته و بسیار بسیار توانمند هستند به طوری که نمونه این افراد را در خیلی از شرکت شاهد نیستیم.
مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران در پایان گفت: از همه شما تشکر می کنم و واقعا به خاطر همه زحماتی که می کشید، و عرقی که نسبت به فعالیت های این شرکت دارید، افتخار می کنم که خودم را همکار شما بدانم.
مهندس ملکوتی رئیس هیات مدیره شرکت جم صنعت کاران نیز در این برنامه ضمن تبریک روز منابع انسانی به همکاران پر تلاش و شایسته در این شرکت، گفت:  کاری که بنگاه های اقتصادی می کنند، تولید ارزش است. شرکت جم صنعت کاران هم ارزش آفرین است و هم حامی و یاریگر ارزش آفرینان می باشد.
وی ادامه داد:  به طور کلی ارزش ها در جهان اقتصادی در دو حوزه تولید می شود؛ یکی دارایی هاست و دیگری در حوزه خدمات و مهارت. رئیس هیات مدیره شرکت جم صنعت کاران عنوان کرد:  شرکت پتروشیمی جم در حوزه دارایی، تولید ارزش می کند و محصولاتی را با ارزش بالا تولید می کند و به بازار ارائه می دهد؛ اما برخی بنگاه ها نیز هیچ محصولی را تولید نمی کنند، بلکه کارشان فقط تولید خدمت است.
مهندس ملکوتی گفت: بنگاه ما، بنگاهی است که سرویس تولید می کند. ما ارزش هایی را تولید می کنیم که متکی بر حوزه مهارت ها است. رقابت ما در حوزه دارایی ها نیست بلکه رقابت ما در حوزه مهارت ها است و این فصل بین شرکت جم صنعت کاران و پتروشیمی جم است. وی با بیان اینکه ما یک شرکت مهارت محور و ارزش آفرین هستیم و مهارت ها نیز در دست نیروی انسانی است، تاکید کرد:  در شرکت های مهارت محور، سرمایه انسانی، رکن اول و اصی است و به طور قطع، شرکت جم صنعت کاران از آن دست شرکت های مهارت محور و متکی به نیروی انسانی است./  روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران 
.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن