بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68447
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 23 مهر 01 8:19 ق.ظ

از کارکنان واحد HSE شرکت پتروشیمی جم قدردانی شد

ثلاث- معاون پشتیبانی شرکت جم صنعت کاران به اتفاق مدیر HSE شرکت پتروشیمی جم به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی از کارشناسان و پرسنل ایمنی و آتش نشانی این شرکت تقدیر به عمل آوردند.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، مهندس ابراهیم زاده معاون پشتیبانی شرکت جم صنعت کاران به اتفاق جناب آقای مولایی مدیر HSE شرکت پتروشیمی جم به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی از کارشناسان و پرسنل ایمنی و آتش نشانی این شرکت تقدیر به عمل آوردند.
معاون پشتیبانی شرکت جم صنعت کاران ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به همکاران شرکت پتروشیمی جم، با بیان مطالبی به اهمیت جایگاه ایمنی در هر مجموعه ای اشاره کرد و گفت: به لطف خدا در مجموعه پتروشیمی جم مسائل مربوط به HSE با تخصص و پشتکار همکاران پیگیری می شود و تلاش برای ارتقاء سطح آمادگی و ایمنی در همه سطوح ادامه دارد.
مهندس ابراهیم زاده ، آتش نشانان و همه کسانی که به نوعی کارشان با جان افراد در ارتباط است را دارای جایگاهی ویژه توصیف کرد و افزود: پرسنل زحمت کش HSE و آتش نشانان مجموعه شرکت پتروشیمی جم وظیفه خطیری بر عهده دارند و مستقیما با جان و سلامت افراد در ارتباط هستند و به همین جهت کار و زحمت آن ها جای تقدیر ویژه دارد.
وی اظهار کرد: در مسائل مربوط به ایمنی این جمله معروف که “پیشگیری بهتر از درمان است” کاملا صدق می کند و به همین دلیل مهمترین وظیفه مجموعه HSE در شرایط عادی، توسعه آموزش و ارتقاء سطح آمادگی است.

مدیر اچ اس ای شرکت پتروشیمی جم نیز در این مراسم گفت: پاسداشت هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح و تقدیر از تلاشگران HSE برگزار می گردد.
مولایی از فداکاری ها و مسئولیت پذیری کارکنان HSE این شرکت و فعالیت های ارزنده به عمل آمده در حوزه های مختلف ایمنی، آتش نشانی، محیط زیست، بهداشت و پدافند غیر عامل در راستای صیانت از سلامت کارکنان و حفظ محیط زیست، بر مدیریت ریسک ها و اجرای اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی و هم افزایی و انسجام ایجاد شده بین کلیه کارکنان شرکت پتروشیمی جم جهت اجرای هرچه بهتر الزامات HSE قدردانی نمود و بر اهمیت و جایگاه ویژه HSE در این شرکت تاکید کرد.
پس از پایان سخنرانی، با اهداء هدایایی از زحمات کارشناسان و پرسنل واحد HSE شرکت پتروشیمی جم قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن