بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6970
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 9 آبان 93 6:47 ب.ظ

مشاور فرهنگی وزیر نفت مطرح کرد:

اشتغال ۲۱۰ هزار نیرو در بخش اداری وزارت نفت

اختصاصی ثلاث – مشاور فرهنگی وزیر نفت: وزیر نفت گفته اند که سیاست های فرهنگی نفت بر مبنای منویات رهبری باشد

به گزارش خبرنگار ثلاث ؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی مجیدی در دیدار با امام جمعه کنگان با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به موضوع دغدغه های فرهنگی و توجه جدی وزیر نفت و مجموعه به این مهم پرداخت و گفت:شخص آقای مهندس زنگنه به من گفت اند که  سیاست ها و برنامه های دینی و فرهنگی صرفا بر مبنای منویات و نظرات رهبر معظم انقلاب باشد.

وی گفت: وزیر نفت و مجموعه نفت مجموعه ای متعهد و ولایتمدار اند.

مجیدی، رهبری را سرمایه ای بزرگ و هدیه ای الهی دانست و افزود: امروز نتنها ملت ایران بلکه امت اسلام باید به یک چنین رهبر شجاع ، عادل ، عالم ، دشمن شناس ، متخصص و صاحب نظر در تمام حوزه ها ، دلسوز و … افتخار کنند.

رییس ستاد اقامه نماز وزارت نفت به اهتمام این وزارت به شئون دین پرداخت و گفت: در حال حاضر قریب ۷۵۰ روحانی در کشور در ۴ شرکت بزرگ گاز – پتروشیمی – نفت و پالایش و پخش نفت مشغول فعالیت دینی و فرهنگی اند.

وی گریزی به موضوع اشتغال زد و گفت: فقط در حوزه دفتری و اداری تعداد نیروهای وزارت نفت از ۹۰۰۰۰ نفر در دولت قبل به ۲۱۰۰۰۰ نفر در دولت فعلی افزایش یافته است.

مشاور فرهنگی وزیر نفت و امام جمعه کنگان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق یاسوج در بخش دیگر به اهمیت و جایگاه امامان جمعه و سنگرهای نماز جمعه پرداخت گفت:ائمه جمعه علم های معنویت و سیاست مبتنی بر دین در هر شهر و استان اند و تقویت نهادهای نماز جمعه و حوزه های علمیه تقویت مراکز و پایگاههای دین و سیاست ، علم ، هدایت و آگاهی بخشی است.

وی با بیان اینکه تضعیف ائمه محترم جمعه و سنگرهای نماز جمعه تضعیف رهبری است گفت: امروز بخش عمده ای از امنیت ما مرهون همین خطبه های نماز جمعه و سنگرهای وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه است.

مجیدی با تقدیر از نقش وحدت آفرین و موثر امام جمعه کنگان و دیگر ائمه جمعه منطقه و مردم  در کمک به امنیت مراکز مهم انرژی و اقتصاد در منطقه کنگان ، عسلویه و جم اشاره و گفت: توجه به مناطق پیرامونی بویژه میزبان های صنعت از اولویت های وزارت نفت است.

امام جمعه کنگان نیز با تسلیت ایام سوگ و ماتم اهلبیت (ع) گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ، نظام نوپای دینی ، اقتدار ، عزت و توسعه ایران اسلامی در عرصه داخلی و عرصه منظقه ای و بین المللی از برکات و دستاوردهای قیام سرخ حسینی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی با اشاره به میزبانی خوب مردم کنگان از صنعت گفت: توجه صنعت به مناطق پیرامونی ، کمک به توسعه شهری و روستایی بویژه ایجاد مراکز تفریحی و رفاهی و ورزشی و نیز اشتغال نیروهای بومی بویژه نیروهای نخبه و تحصیل کرده از انتظارات جدی مردم شهرستان کنگان بعنوان میزبان صنعت است.

وی با تقدیر از وزارت نفت و نگاه مثبت مجموعه نفت به مسائل دینی و فرهنگی گفت : پیشنهاد می شود هر کدام از شرکت های چهارگانه نفت و نیز شرکت های زیرمجموعه مستقر در منطقه با مدیریت مسئولین محلی و نخبگان و متولیان فرهنگی عهده دار تامین و تجهیز مراکز مهم دینی و موسسات قرآنی و فرهنگی شهرستان از جمله حوزه های علمیه ، موسسات قرآنی ، مساجد و حسینیه ها و نیز بخش مهم آموزش باشند.

لازم به یادآوری است مشاور وزیر نفت در پایان ضمن بازدید از مصلای کنگان و حوزه علمیه علی بن ابیطالب (ع) با حضور در جمع طلاب اساتید و طلاب این مدرسه به بیان سخنانی پیرامون نقش و جایگاه حوزه های علمیه و طلاب و عالمان

 عکس : رضا صفایی
گزارش: ابوذر حسین پور

مشاور فرهنگی وزیر نفت و امام جمعه کنگان حجت الاسلام محمودی مشاور فرهنگی وزیر نفت مشاور فرهنگی وزیر نفت و امام جمعه کنگان نشست مشاور فرهنگی وزیر نفت نشست مشاور فرهنگی وزیر نفت نشست مشاور فرهنگی وزیر نفت نشست مشاور فرهنگی وزیر نفت

 

نظرات

  1. شهروند says:

    ما که چیزی ندیدیم هر کی دید به ما هم بگه…….

  2. ♥کنگان را دوست دارم ♥ says:

    ول این حرفا کنید .جناب اقای محمودی برای مردم کنگان ی کار خوبی تو شرکتهای نفتی اختصاص بدید اکثر مردم کنگان تحصیل کرده هستند . تا میخوایم بریم شرکت برا کار میگن پارتیت کیه که اومدی نمیگن مدرکت چیه !!! شما بیاید به ما بگید اهای مردم کنگان اگه میخواید کار کنید بیاید دفتر از طرف من یه نامه بگیرید و برید شرکت کار کنید. این کار درستی .
    ثلاث جان تو بیا یه نظر سنجی تو وب سایتت بذار . و به مردم کنگان بگو ” آیا برای کار کردن تو شرکتهای نفتی نیاز به واسطه دارد یا نه ” یا ” آیا از شغل خود در شرکت راضی هستی یا نه ” یا ببین چند درصد بچه های ما شاغلن و چند درصد جویای کار هستن

  3. عیسی says:

    سلام . صبر وحوصله خوبه کمی صبرکنید تا نیروهای غیربومی خودشون برن بعد نوبت ما میشه خیلی هم نیست یه ۱۰ سال صبرکنید

  4. دینا says:

    کاکا ؛ اینجا پارتی حرف اوله ، نه مدرک….دوستای مو با پارتی رفتن پتروشیمی….ما هم ک پارتی نداریم…..باید بگردیم سی کاری ک حقوقش ۲۰۰ تومنه……… ی نظر شما این عدالته……؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن