بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11066
تعداد نظرات:۱۹ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 بهمن 93 6:51 ب.ظ

صبح امروز:

۶۵ هزار عدد ترقه در شهرستان کنگان امحاء شد + تصاویر

به گزارش ثلاث ؛ صبح روز پنجشنبه محموله بزرگی از ترقه در شهرستان کنگان امحاء شد.

به گزارش ثلاث ؛ صبح روز پنجشنبه محموله بزرگی از ترقه در شهرستان کنگان امحاء شد.

به گزارش خبرنگار ثلاث؛ طی این اقدام تعداد ۶۵ هزار و ۹۶۰ ترقه و مواد آتش زا از انواع مختلف به آتش کشیده و منهدم شدند.

گزارش ثلاث می افزاید : این تعداد ترقه با ارزش ۹۱ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۳۴۳ ریال از شهرهای عسلویه و دیر کشف و در گمرک بندر کنگان نگهداری شده که پس از طی مراحل قانونی امروز در منطقه ای امن و دور از شهر امحاء شدند.

گفتنی است از مجموع مواد محترقه ذکر شده در بالا تعداد ۴۶ هزار ترقه از یکدستگاه پژو ۴۰۵ در عسلویه و ۱۹ هزار و ۹۶۰ ترقه نیز توسط پست کنترل دریابانی دیر کشف و ضبط شده بود.

 

عکاس ثلاث / سعید صفایی

 

امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث امحاء 65 هزار ترقه در کنگان-سعید صفایی - ثلاث

نظرات

  1. .... says:

    قانونی یا غیر قانونیشو که بیخیال شیم واقعا حیفشون بود

  2. حمید says:

    بهتر که آتیش زدین بدرد نمیخوردن.. باید از اون TNT ها بیارن که زمین سوراخ میکنه.. اینها که هیچ صدایی نداره.. ما از قوم آتش هستیم

  3. امید says:

    یادم میاد دو سه سال پیش بود همینطور محموله ای آتش زدند اما ترقه هایی که پایین بودند سالم بودند و ترقه یک سال بچه ها رو ساپورت کرد.

  4. فری says:

    آآآآآآآره حیفه

  5. ناشناس says:

    ترقه ها به طور کامل امحا نشده بود چون نوجوانانی که اونجا حضور داشتن تعدادی از ترقه ها را جمع اوری و باخود بردند

  6. امید says:

    دو سه سال پیش بود همینطور طرقه ها رو آتش زدند ولی اونایی که پایین بودند سالم ماندند.و بچه های همیشه در صحنه آنها را جدا کرده و در روز چهارشنبه سوری حتی تا چند ماه بعدش هم از صدای ترق و تروقشون تو کوچه ها کیف میکردند.واقعا که امحاااااء برازندش بود.

  7. حسین says:

    ای کاش ترقه ها هنوز تو گمرک مانده بود و منهدم نمی شدند. بابا از عصر تا الان آسایش نداریم…

  8. دینا says:

    خوب میزاشتین تو مراسم ازش استفاده میکردین مثه برج الخلیفه

  9. محمد میرزا علی گنگانی says:

    همش الکی همه ترقه ها سالم موندن پس خوبه

  10. حسین says:

    هرچی بیشتربگیرن بیشترمیارن ماکه دوسه شبه خواب نداریم ازصدای ترقه های جمع اوری شده

  11. سلام
    واقعا همش به آتش کشیدند یا نمادین بود
    واقعا از روزی که این ترقه ها به قول خودشون به آتش کشیدند نمیشه شب ها در سطح شهر بری همه صدای انفجار ترقه ها توسط بعضی افراد ایجاد می شود قبلا این طور نبود از روزی که گفتند ترقه ها بردند و آتش زدند این طور شده
    کی جوابگو باشه خدا می فهمه

  12. حمزه عبدالهی says:

    دیروز صبح که داشتم از خانه میامدم بیرون بچه های۱۲تا۱۳ ساله همسایه در گوش همدیگه پچ پچ میکردنند گفتم چی شده گفتند بیا تا بریم ترقه بیاریم ما رفتیم یک گونی آوردیم واقعا فکر کنم راست میگفت چون دائم داشتند میزدند (پس چجور سوخته شده)

  13. حسن says:

    من نمیدونم این ترقه ها چقدر بوده که الان هر بچه ی کنگانی دو سه پلاستیک داره .خب یا میذاشتین تو گمرک بمونه یا کامل آتیش میزدین.امروز تو مدرسه هم ما آسایش نداشتیم بچه ها هی ترقه میزدن.

  14. کنگانی says:

    ای طوری امحا میشه …ای چند روزا اسایش نداریم

    • جوری says:

      راست میگه اگر راست میگفتین در چهارشنبه سوری مسولین مکانی رو آماده میکردند و آتش میزدن مثل پاسال

  15. پرهیزگار says:

    ای خا چی نی ما خومو از قبل داشتیم کاشکی بهره میکردن تا بچه هاکمتر برن میدون تیر برن تا پلیس بگیرتشون ……. ما خو خومون دختریم و هر دیقه ترقه میزنیم دیگه چه برسه به پسرا در مدرسه هم میزنیم

  16. کنگانی says:

    سلام
    آتش زدن ترقه هاشون هم مثل پاسورهای چندسال پیشه که ملت گونی گونی پاسور آوردن .

  17. رضا says:

    مثل گرگشو که هر بچه ای یه کیسه پر از دنگ و آجیل داشت حالا هم هر بچه ای که می بینی یه کیسه پر از ترقه بمبی داره و از صبح دارن میزنن و خواب و خوراک از ملت گرفتن.دیروز چند تا بچه تو کوچه بودن که ترقه هاشون رو هر چیزی که فکر کنی امتحان کردن:ترقه مینداختن تو دله زباله،تو شیشه نوشابه،تو لوله خروچه،تو اگزوز موتور !!
    شکر خدا هیچکدوم از مسئولان محترم هم به خودشون زحمت ندادن یه عذرخواهی خشک و خالی از مردم بکنن.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن