بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47062
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 6 اردیبهشت 97 1:34 ب.ظ

مدير کارگاه شرکت عمران ساحل مطرح کرد

نگرانی اهالی پرک را در مورد انفجار کوه های اطراف روستا بر طرف می کنیم

ثلاث- مدیر کارگاه عمران ساحل گفت : نگرانی مردم پرک را در خصوص انفجارها در اطراف این روستا را برطرف کرده و با شورای پرک تعامل بهتری برقرار می کنیم.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، فرماندار شهرستان کنگان برای بررسی مشکلات اخیر اهالی روستای پرک، نشستی مشترک با سرپرست کارگاه عمران ساحل برگزار کرد.

فرماندار کنگان در این نشست گفت: نگاه ما نگاه تعاملی است. انفجارهای اطراف کوه های روستای پرک اهالی را نگران کرده و موجب تشدید نارضایتی مردم  شده است.
وی افزود: روستای پرک مدت هاست از مشکلات انفجارهای اطراف روستا رنج می برند.
نوروزی بیان داشت: متاسفانه در چند روز اخیر به دلیل انفجارات( شرکت عمران ساحل در اطراف پرک)، نگرانی هایی برای اهالی این روستا به وجود آمده است. ریزش سقف برخی خانه ها و شکستن شیشه های منازل بخاطر انفجارهای این شرکت در کوه های اطراف روستای پرک است.

 فرماندار کنگان خطاب به سرپرست کارگاه این شرکت گفت: نمیتوان از خواسته های بحق مردم گذشت؛ راهکارهایی اتخاذ کنید تا نگرانی های مردم کاهش یابد و این انفجارها سازماندهی و مدیریت شود.
نوروزی گفت: انتظار داریم با نگاه  کارشناسانه و با تعامل و همفکری بخشدار مرکزی، شورای اسلامی روستای پرک، خانه های خسارت دیده شناسائی شوند و خواسته و مطالبات مردم را با اولویت دنبال کنند.

 
مدیر کارگاه عمران ساحل گفت : نگرانی مردم پرک رابرطرف کرده و باشورای پرک ومنطقه تعامل بهتری برقرارمی کنیم.
 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن